تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه در برزیل به‌کار خواهیم بست

سرمربی تیم ملی‌تپانچه گفت: تلاش می‌کنیم حضور قدرتمندی در مسابقات برزیل که آخرین فرصت کسب سهمیه است، داشته باشیم، البته سطح عملکرد بازیکنان در مسابقات اخیر نشان داد وضعیت مناسبی دارند.

محسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با سطح مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که چندی پیش در جاکارتای اندونزی برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات در سطح بسیار خوب برگزار شد، همه تیم‌ها برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات حاضر شده بودند و از آمادگی کامل برخوردار بودند. تیم ایران نیز مثل تمام کشورها با آمادگی خیلی خوب در این مسابقات شرکت کرد.

وی افزود: یکی از عواملی که می‌توانست به بهبود عملکرد بانوان ما کمک کند، فشنگ مناسب بود. در بخش بادی بدشانسی «سجاد پورحسینی» موجب شد که با اختلاف خیلی کم در فینال موفق به برد نشود، در جایگاه چهارم ایستاد و در ادامه از کسب سهمیه المپیک جا ماند.

سرمربی تیم تپانچه کشورمان عنوان کرد: در کل بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و تیم مردان موفق به کسب نایب قهرمانی جهان شد.

وی تصریح کرد: در این رشته تمام کشورها تک‌مهره‌های خوب دارند که انگیزه برای قهرمان شدن در آن‌ها بالاست، برای مثال حریف مغولستانی توانست با اختلاف بسیار کم پورحسینی را مغلوب کند و با مقام سوم این مسابقات سهمیه المپیک را از آن خود کرد.

تمرینات باید جدی گرفته شود

نصر ادامه داد: بازیکنان ما باید تمریناتشان را جدی بگیرند و ما نیز بتوانیم برنامه‌های متنوع‌تری از جمله شرکت در مسابقات بیشتر است و شرایط مساعد را برای آنان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: فدراسیون با توجه به محدودیتی که در خصوص مسدود بودن حساب و کمبود بودجه داشت، تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط اعزام بازیکنان انجام داد.

تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه در برزیل به‌کار خواهیم بست

سرمربی تیم تپانچه کشورمان تاکید کرد: رشته تیراندازی یک رشته تجهیزات‌محور است. امیدواریم بتوانیم پیش از مسابقات اصلی یک اردو در یکی از کشورهای اروپایی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این مسابقات زنگ خطر خوبی بود، بازیکنان ما باید بدانند فاصله بسیار کمی تا موفقیت دارند و تمام تلاششان را برای موفقیت و آخرین فرصت کسب سهمیه انجام دهند.

تلاش برای سهمیه المپیک

نصراصفهانی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم حضور قدرتمندی در مسابقات برزیل که آخرین فرصت کسب سهمیه است، داشته باشیم، البته سطح عملکرد بازیکنان در مسابقات اخیر نشان داد وضعیت مناسبی دارند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی تیراندازی ایران در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که چندی پیش در جاکارتای اندونزی برگزار شد با ترکیب سجاد پورحسینی، جواد فروغی و امیر جوهری‌خو در بخش تیمی با مجموع امتیاز ۱۷۳۲ بعد از تیم هند در رده دوم ایستاد و تیم کره نیز سوم شد.

جاکارتا آخرین مرحله قاره‌ای کسب سهمیه بود و برزیل نیز آخرین مرحله جهانی کسب سهمیه تفنگ و تپانچه خواهد بود تا تیراندازان این شانس را داشته باشند برای رسیدن به المپیک تلاش کنند. مسابقات جهانی برزیل روزهای یازدهم تا نوزدهم آوریل برگزار می‌شود. با توجه به صحبت‌های سرمربی تیم تپانچه کشورمان، بازیکنان از وضعیت خوبی برخوردار هستند و با جدی گرفتن زمان باقی مانده می‌توانند در آخرین فرصت خود در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنند.

کد خبر 721362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.