فرصت نمایش استعدادها را برای شناگران باید فراهم کنیم

مربی باشگاه شنای اریس گفت: برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت شناگران با تدبیر و دانشی که حاصل چندین سال تجربه است با برنامه‌ای منسجم و هدف‌دار به سوی آینده‌ای روشن و درخشان برای ورزش بانوان تلاش می‌کنیم.

پریا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باشگاه اریس با تمام فراز و نشیب‌هایی که در مسیر ارتقا و پیشرفت برای ایجاد یک شرایط استاندارد جهانی و بهره‌مندی از امکانات داشته است، توانسته با اتکا به توانایی‌هایی خود و حمایت‌های هیئت شنا استان اصفهان یک موقعیت مناسب را برای فعالیت شناگران ایجاد کند که البته همه این‌ها کافی نیست و ما به فکر پیشرفت و بهبود هستیم.

وی افزود: هدف ما افزایش توان ورزش بانوان برای حضور در مسابقات برون مرزی است. از همین جهت مدیران باشگاه برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت شناگران با تدبیر و دانشی که حاصل چندین سال تجربه است با برنامه‌ای منسجم و هدف‌دار به سوی آینده‌ای روشن و درخشان برای ورزش بانوان برنامه‌ریزی کردند که این امر با دختران شناگر بااستعداد، توانمند و باانگیزه محقق می‌شود.

مربی باشگاه اریس تصریح کرد: همیشه محدودیت و مشکلات سخت‌افزاری را در اکثر استخرها داریم، برای به‌روزرسانی این تجهیزات هزینه‌های گزافی لازم است که با همه این شرایط مدیران باشگاه اریس سعی در فراهم کردن یک شرایط ایده‌آل برای شکل‌گیری و افزایش توان شناگران را دارند.

علیزاده ادامه داد: بزرگترین مشکل در این زمینه دیدگاه برخی خانواده‌ها به ورزش بانوان است؛ این موضوع در رشته شنا باعث کاهش انگیزه شناگران می‌شود. بسیاری از دختران استعداد خوبی در این رشته دارند، اما به دلیل ترس از آینده ناشناخته در این رشته از مسیر موفقیت در این رشته جدا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه با تلاش برای بهبود این نگرش موفق به ایجاد فضایی آرام شده است که در استعدادپروری مسابقات شنای کشور، همچنین برای اعزام به مسابقات برون‌مرزی به ما کمک می‌کند. تست‌های ورود، نظم در استعدادیابی و رکوردگیری که در باشگاه اریس وجود دارد، فرصت اثبات و نمایش استعدادها را به هر شناگر می‌دهد.

کد خبر 721322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.