عملیات هوا فضای سپاه قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید

امام جمعه زرین شهر گفت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به عنوان قدرت توانمند و دست پرتوان ولایت از امنیت این کشور همیشه دفاع کرده و مردم قدرشناس ایران نیز تا پای جان از فرزندان غیور خود در سپاه و سایر نیروهای مسلح دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه زرین شهر با اشاره به انتقام سپاه از تروریست‌ها اظهار کرد: حمله قهرمانانه سربازان غیور ایران اسلامی در هوا فضای سپاه به مقر داعش در سوریه، مقر جاسوسان اسرائیل در اربیل عراق و مقر جیش الظلم در پاکستان یک بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان به ویژه بدخواهان ایران کشید.

وی افزود: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به عنوان قدرت توانمند و دست پرتوان ولایت از امنیت این کشور همیشه دفاع کرده و مردم قدرشناس ایران نیز تا پای جان از فرزندان غیور خود در سپاه و سایر نیروهای مسلح دفاع خواهند کرد.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به پیام حمله به مقر داعش و مقر جاسوسان اسرائیل، تصریح کرد: فرزندان شجاع ایران همزمان به دو مقر تروریستی حمله کردند تا به جهان رسماً اعلام کنند داعش و اسرائیل دو روی یک سکه هستند و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: داعش تربیت یافته و ساخته شده اسرائیل است از این رو حمله همزمان به این دو مقر نشان داد که دستان اسرائیلی‌ها در تمام جنایات داعش به خون مردم بی‌گناه آلوده است.

آقایی با اشاره به پیام برد عملیاتی حمله به مقر جاسوسان اسرائیل در اربیل عراق گفت: پاسداران امنیت کشور می‌توانستند از نزدیک‌ترین محل در استان کرمانشاه برای انتقام خود در حمله به مقر جاسوسان استفاده کنند اما به فاصله دورتر و از استان خوزستان به این مقر حمله کردند تا کسانی که برد موشک‌های ایران را باور نداشتند به قدرت موشکی ایران پی برده و دست از طراحی توطئه‌های خود علیه ایران دست بردارند.

وی اضافه کرد: برد عملیاتی در این حمله با فاصله تل‌آویو و حیفا از خاک کشورمان یکسان بود از این رو رژیم منحوس و جعلی اسرائیل بداند اگر خطایی علیه ایران انجام دهند پاسخی محکم دریافت خواهند کرد

خطیب نمازجمعه با اشاره به پیام انتقام سپاه خطاب به همسایگان حامی اسرائیل، عنوان کرد: کشورهای که حامی اسرائیل باشند و تحت هر عنوانی فضا را برای اسرائیل در کشور خود فراهم کنند بدانند ایران مقتدر با کسی برای حفظ امنیت کشور شوخی ندارد

وی خاطرنشان کرد: کشورهای که به دنبال عادی سازی روابط خود با اسرائیل بودند تا فضاهایی را در اختیار این رژیم منحوس قرار دهند قطعاً سیلی محکمی خواهند خورد.

کد خبر 721295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.