برخورد سختی در انتظار مخلان امنیت خواهد بود

فرمانده سپاه سلمان گفت: قطعاً برخورد سختی در انتظار مخلان امنیت، اشرار منطقه و نوکران حلقه به گوش نظام سلطه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سرهنگ پاسدار حسینعلی جاودان فر اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند شهادت مظهر قدرت اسلام است و این یک واقعیت است که دشمنان قسم خورده ما به خوبی آن را دریافت کردند.

وی ادامه داد: به گفته امام خمینی (ره) ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و ما نیز همواره با تقویت این فرهنگ ارزشمند در مقابل تمام دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمنان پیوسته به دنبال این بودند تا این فرهنگ و مظهر قدرت ارزشمند را کم فروغ کرده و از بین ببرند اما برخلاف این تلاش‌های مزدورانه، مدافعان انقلاب اسلامی با تمام وجود در راه خدمت به انقلاب و مردم در تلاش بوده و در این مسیر از هیچ چیزی هراس ندارند.

وی گفت: دشمنان کوردل ما باید بدانند که آزموده را آزمودند خطاست و با شهادت فرزندان این مرز و بوم این چراغ پرفروغ خاموش نخواهد شد.

سردار شفائی تاکید کرد: به طور قطع امروز منسجم‌تر از گذشته مسیر اسلام، مسیر حق و مسیر انقلاب امتداد پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش امام خامنه‌ای (مدظله) به هر میزان که احساس کنیم دشمنان کینه‌توز ما خشمگین‌تر هستند مطمئن می‌شویم که مسیر ما حق است و این مسیر تا ظهور حجت امتداد خواهد داشت.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: به طور قطع برخورد سختی در انتظار مخلان امنیت، اشرار منطقه و نوکران حلقه به گوش نظام سلطه خواهد بود.

کد خبر 721294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.