عقب نشینی رژیم صهیونیستی از غزه نتیجه  صبر مردم است

نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری گفت: عقب نشینی رژیم صهیونیستی از غزه نشان دهنده وعده حق و صبر مردم است، مردم غزه هر شهیدی که می‌دهند می‌گویند در راه خدا دادیم و هیچ گاه پشت مقاومت را خالی نکردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز _جمعه بیست‌ونهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: نقش آفرینی مردم در جامعه باعث ایجاد عدالت می‌شود و اگر مردم نباشند همه ساز و کارهای که خداوند برای عدالت ایجاد کرده است از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه مردم نقش اساسی و کلیدی در تمدن اسلامی دارند اضافه کرد: کارگزاران نباید مردم را از خود سرباز کنند زیرا این اقدام موجب از بین رفتن امید می‌شود مدیران ادارات در میز خدمت مصلی حضور جدی داشته باشند و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه باید از فرصت اعتکاف بهره فراوانی برد، تصریح کرد: حضور نسل جوان در اعتکاف ایجاد امیدواری می‌کند و با پشتیبانی که صورت گرفته اعتکاف امسال پرشورتر از سالیان گذشته خواهد بود.

وی تاکید کرد: برنامه‌هایی از جنس اعتکاف هیچ پشتوانه دولتی ندارد و با پشتوانه مردمی صورت می‌گیرند انتظار است که مردم بخشی از اموال خودشان را در این گونه برنامه‌ها صرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر اظهار کرد: به وقایع قبل از دهه فجر بیشتر پرداخته شود اینکه بختیار همه تلاش خود را برای ممانعت از حضور امام (ره) انجام می‌دهد ولی هر روزی که می‌گذرد تلاشش ناکارآمد تر می‌شود نشان دهنده قدرت الهی نشأت گرفته از اخلاص امام است.

وی با اشاره به ایام ماه رجب بیان کرد: نگاه و باور توحیدی باید در ماه رجب تقویت شود و این مرز بندی بین ظلم و توحید در افراد شکل بگیرد.

حجت الاسلام محمد علی نکونام با اشاره به بمباران مقر صهیونیستی در اربیل، تاکید کرد: پاسخ ایران بجا حساب شده به هدف خورده و نتیجه گرفته شده بود ایران اسلامی نشان داد که از آن کشورهای نیست که حرفی بگویید و عمل نکند.

وی ابراز کرد: از عزیزان سپاه پاسداران به خاطر این پاسخ سخت تشکر می‌کنیم و دشمن بداند که انتقام سخت هنوز ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: عقب نشینی رژیم صهیونیستی از غزه نشان دهنده وعده حق و صبر مردم است مردم غزه هر شهیدی که می‌دهند می‌گویند در راه خدا دادیم و هیچ گاه پشت مقاومت را خالی نکردند.

وی اضافه کرد: حمله به یمن با هدف خاموش کردن شعله مقاومت بود که امروز شما نتیجه عکس آن را می‌بینید.

کد خبر 721289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.