قرارگیری یزد در زمره ۱۰ استان برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور

استاندار یزد با اشاره به قرارگیری یزد در زمره ۱۰ استان برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور گفت: برنامه‌ریزی برای شتاب بخشی به روند اجرای امور و ارتقاء جایگاه استان یزد به رتبه نخست این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای مسکن استان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی آخرین وضعیت صدور پروانه پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گزارش بانک مسکن از تسهیلات پرداختی این حوزه و بررسی واحدهای قابل افتتاح در دهه مبارک فجر برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این نشست، نهضت ملی مسکن یکی از ابرپروژه‌های مورد پیگیری دولت سیزدهم دانست و گفت: به منظور تسریع در روند اجرای پروژه‌های این حوزه، نشست‌های شورای مسکن به صورت هفتگی در استان برگزار و تصمیمات لازم اخذ می‌شود.

وی با اشاره به قرارگیری یزد در زمره ۱۰ استان برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، اظهار کرد: برنامهریزی‌های لازم جهت شتاب بخشی به روند اجرای امور و ارتقا جایگاه استان به رتبه نخست این حوزه صورت گیرد.

فاطمی در ادامه «کیفیت»، «سرعت» و «قیمت» را مؤلفه‌های مهم مورد توجه در نهضت ملی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های مرتبط و فرمانداران به صورت مستمر از روند اجرای پروژه‌های این حوزه بازدید و موانع احتمالی را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را در اولویت قرار دهند، خاطرنشان کرد: ظرف چند روز آینده جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور بانک‌ها برگزار و آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بررسی شود.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه اهمال بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست، گفت: در صورت مشاهده اهمال و کوتاهی در این حوزه، از منظر ترک فعل به مسئله ورود خواهیم کرد.

کد خبر 721283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی عربپور IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام و خسته نباشید خدمت استاندار ومدیرکل راه وشهرسازی استان یزد خدا خیرتون بده که بفکر مستاجر ها هستین اینشالله هرچی از خدا میخواهین خدا صدبرابرش بده بهتون کاش یه فکری هم بحال آورده های متقاضی های مسکن میکردین که بخدا قسم برای ما اقشار ضعیف خیلی زیاده کاش کاش کاش یه فکری بحالمون بکنین که امتیاز مسکن مون بخاطر نداشتن آورده دست دلال نیوفته خدا حفظتون بکنه با تشکر فراوان امام زمان یارتون