بهسازی و آسفالت ۷ کیلومتر از معابر شهر زاهدان در محدوده طرح نهضت ملی مسکن

عملیات بهسازی و آسفالت ۷ کیلومتر از معابر شهر زاهدان در محدوده طرح نهضت ملی مسکن از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهید میرمرادزهی، بلوار اندیشه و بلوار منتهی به تفتان شهر زاهدان در محدوده پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به طول ۷ کیلومتر، امروز _جمعه، بیست‌ونهم دی_ با هدف مشارکت اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در مناسب‌سازی مرکز استان با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان آغاز شد.

عطاالله اکبری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی این اداره‌کل پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه باید اقدامات جدی برای مناسب‌سازی محیط شهری زاهدان انجام داد، از مشارکت اداره‌کل راه و شهرسازی استان در ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های مهمی خبر داد و افزود: هم اینک ساخت ۱۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به همراه کمربندی غربی شهر، میدان راه و شهرسازی و بهسازی بلوار پرستار توسط این اداره کل در زاهدان در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توجه به سیما و منظر شهری هم از جنبه معماری و زیبایی‌شناسی و هم از نظر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان در تلاش است در مناطق جنوب و جنوب غربی شهر زاهدان نیز اقدامات جدی با هدف ایجاد محیط شهری مناسب در کنار شهرداری انجام دهد.

کد خبر 721269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.