بهینه‌سازی تجربه بازدیدکنندگان در لندن با بهره‌گیری از مسیریاب دیجیتال

کینگزکراس لندن با هدف بهینه‌سازی تجربه ساکنان، بازدیدکنندگان و کارکنان خود به استفاده از مسیریاب دیجیتال پرداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، متخصص فناوری مسیریابی و نقشه‌برداری دیجیتال در نظر دارد تردد در کینگزکراس، یکی از شلوغ‌ترین مناطق لندن را برای بازدیدکنندگان، ساکنان و مسافران تسهیل و آن را به‌عنوان یک مقصد برتر برای بازدید، خرید و صرف غذا تبلیغ کند. نقشه دیجیتال کینگزکراس توسط Living Map دستورالعمل‌های گام‌به‌گام را در زمان‌های واقعی و قابل تنظیم ارائه می‌دهد و ترکیبی از امکانات ارائه شده را برجسته می‌کند. این نقشه مسیریابی دیجیتالی، از طریق وب‌سایت کینگزکراس قابل دسترسی است.

بهینه‌سازی تجربه بازدیدکنندگان در لندن با بهره‌گیری از مسیریاب دیجیتال

نقشه‌برداری دیجیتال در لندن

نقشه دیجیتال کینگزکراس با ارائه دستورالعمل‌های گام‌به‌گام در زمان واقعی و قابل‌تنظیم، همچنین برجسته کردن ترکیب متنوعی از امکانات ارائه‌شده از مناطق پیک‌نیک و پارک‌ها تا مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها، به بازدیدکنندگان خدمات‌رسانی می‌کند و با ارائه ناوبری یکپارچه تضمین می‌کند که ساکنان، کارکنان و بازدیدکنندگان می‌توانند زمان خود را در زمان تردد در کینگزکراس بهینه کنند.

نقشه دیجیتال بخشی از استراتژی تجربه مشتری در این محله است تا اطمینان حاصل شود همه کسانی که زندگی، کار، مطالعه و از محله بازدید می‌کنند، تجربه‌ای غنی، احساس رضایت و مشارکت خواهند داشت.

نقشه مسیریابی دیجیتال Living Map افزوده ارزشمندی به محله کینگزکراس محسوب می‌شود که کاملاً با تعهد لندن برای ارائه یک تجربه استثنایی برای بازدیدکنندگان و تشویق آنها به کشف و لذت بردن از طیف متنوعی از امکانات در این مرکز فرهنگی پویا هم‌سو است. این پلت‌فرم می‌تواند مسیرهای پیچیده را مدیریت کند، تغییرات بلادرنگ مانند ساخت‌وساز و بسته‌های موقت را در نظر بگیرد و مسیرها را بر اساس مسافت، زمان و دسترسی بهینه‌سازی کند.

بهینه‌سازی تجربه بازدیدکنندگان در لندن با بهره‌گیری از مسیریاب دیجیتال

به کمک استفاده از این پلت‌فرم می‌توان مسیرها را با راهنماهای شخصی‌سازی‌شده تنظیم و تجربه بازدیدکنندگان را غنی‌سازی کرد، همچنین نحوه حرکت آن‌ها را در محیط تغییر داد؛ مأموریت لندن این است که نحوه حرکت و تجربه بازدیدکنندگان را در این مقصد نمادین تغییر دهد و یک کاوش بصری و همه جانبه برای آن‌ها فراهم آورد.

این پلت‌فرم فراتر از ناوبری، بینش‌هایی را در مورد رفتار بازدیدکنندگان و محبوبیت مسیر به تصویر می‌کشد و کارایی عملیاتی و درآمد را برای کاربران افزایش می‌دهد.

همین نقشه را می‌توان برای مکان‌یابی و یافتن تجهیزات برچسب‌گذاری‌شده اینترنت اشیا و هر طیفی از دارایی‌های ثابت و سیار پیکربندی کرد که مشتریان بخواهند برای مدیریت امکانات و اهداف عملیاتی تعریف کنند.

بهینه‌سازی تجربه بازدیدکنندگان در لندن با بهره‌گیری از مسیریاب دیجیتال

کد خبر 721258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.