ترکیب احتمالی ایران برابر هنگ‌کنگ

تیم ملی ایران در حالی به مصاف هنگ‌کنگ می​‌رود که به احتمال زیاد ترکیب اصلی تیم ملی دچار چند تغییر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا موفق شد فلسطین را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. با توجه به عملکرد بازیکنان در این بازی، مصدومیت شجاع خلیل‌زاده و رسیدن چند بازیکن به آمادگی بیشتر، احتمال چند تغییر در ترکیب اصلی تیم ملی وجود دارد.

خط دفاع با بیشترین تغییر

مصدومیت شجاع خلیل‌زاده باعث می‌شود تنها تغییر قطعی ترکیب تیم ملی رقم بخورد تا مجید حسینی مانند دیدار قبلی جایگزین وی شود و در کنار محمد حسین کنعانی‌زادگان زوج مدافعان وسط تیم ملی تشکیل شود. در سمت راست با وجود عملکرد خوب محرمی احتمال می‌رود رامین رضاییان به کار گرفته شود، مدافع راستی که قلعه نویی حساب ویژه‌ای روی او کرده است و حالا با توجه به اینکه پس از مصدومیت به آمادگی بهتری رسیده است احتمال حضورش در ترکیب اصلی زیاد است.

در سمت چپ خط دفاعی نیز مطابق بازی‌های قبلی این احتمال وجود دارد که قلعه نویی به بازی گرفتن نوبتی از میلاد محمدی و احسان حاج صفی ادامه دهد تا این بار این محمدی باشد که در ترکیب اصلی حضور پیدا می‌کند. بدین ترتیب حسینی، کنعانی‌زادگان، رضاییان و محمدی چهار مدافعی خواهند بود که احتمال می‌رود جلوی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی بازی می‌کنند.

احتمال حضور بازیکن محبوب قلعه‌نویی در سمت چپ

محمد محبی در اکثر بازی‌های تیم ملی در زمان امیر قلعه نویی به عنوان وینگر چپ تیم ملی به کار گرفته شده است، اما حضور نداشتن او در ترکیب اصلی تیم ملی برابر فلسطین کمی غافلگیرکننده بود. با این حال احتمال می‌رود محبی به جای قایدی در سمت چپ خط هافبک حضور داشته باشد تا تنها تغییر خط هافبک تیم ملی در این منطقه رقم بخورد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مانند بازی قبلی علیرضا جهانبخش هافبک راست خواهد بود و دو هافبک میانی تیم ملی سعید عزت اللهی و سامان قدوس باشند که به ترتیب وظایف دفاعی‌تر و هجومی‌تری دارند.

بازگشت سردار به خط آتش

سردار آزمون که در بازی اول به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات تیم ملی حضور در ترکیب اصلی را از دست داده بود به احتمال فراوان در دیدار با هنگ‌کنگ به ترکیب اصلی باز می‌گردد تا در کنار مهدی طارمی، دو مهاجم تیم ملی در این دیدار باشند. کریم انصاری‌فرد، شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز دیگر مهاجمان تشنه گلزنی تیم ملی هستند که منتظر فرصت برای خودنمایی خواهند بود.

با توجه به نتایجی که تا این مقطع از جام ملت‌ها رقم خورده است و همچنین سطح کیفی پایین تیم ملی هنگ‌کنگ، احتمال استراحت دادن به چند بازیکن تیم و استفاده از بازیکنانی که کمتر به آنها بازی رسیده نیز وجود دارد و به هر حال برای اطلاع از ترکیب اصلی تیم ملی باید تا یک ساعت پیش از بازی منتظر ماند.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر هنگ‌کنگ

علیرضا بیرانوند، مجید حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون

کد خبر 721239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.