تصادف در آستارا یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با تریلی ولوو در محور آستارا _ اردبیل منطقه بهارستان یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت‌.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: عصر امروز _پنج‌شنبه بیست‌وهشتم دی_ برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ با تریلی ولوو در جاده آستارا _ اردبیل منطقه بهارستان رخ داد که بلافاصله نیروهای هلال‌احمر پایگاه صیادلر برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: سه مرد حدوداً ۳۵ تا ۴۰ ساله سرنشین خودرو پژو ۲۰۷ بودند که در این حادثه به علت برخورد شدید با تریلی، دو نفر از سرنشینان خودرو پژو مصدوم و یک نفر پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت و توسط نیروهای اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حدود یک‌ونیم ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: علت تصادف از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

حیدرزاده تصریح کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می‌کنم، با توجه به فصل بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان به‌منظور جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی، قوانین را رعایت و با سرعت مجاز حرکت کنند.

وی گفت: پنج امدادگر آموزش‌دیده هلال‌احمر به همراه یک خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر شهرستان آستارا، برای ارائه کمک به حادثه‌دیدگان و در راه‌ماندگان احتمالی در محور آستارا _ اردبیل، ۲۴ ساعته در حالت آماده‌باش هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا افزود: شهروندان و مسافران هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس حاصل کنند تا از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

کد خبر 721227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.