تجهیز امکانات رشته مکانیک خودرو در بابلسر

رئیس آموزش و پرورش بابلسر گفت: موافقت‌های اولیه اداره کل نوسازی نسبت به بروزرسانی تجهیزات رشته مکانیک خودرو انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، رضا شفیع‌زاده سماکوش در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بابلسر ابراز رضایت‌مندی از حمایت دستگاه‌های اجرایی در جهت کیفیت‌بخشی برنامه‌های آموزش و پرورش، اظهار کرد: در حوزه پرورشی و فعالیت‌های فرهنگی در سطح مدارس، جایگاه مناسبی در استان داریم.

وی افزود: به دنبال هدایت دانش‌آموزان نظری به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و توسعه آن در شهرستان هستیم.

شفیع‌زاده سماکوشگفت: مقدمات اسکان نوروزی با برنامه‌ریزی مدون جهت حفظ حرمت و کرامت ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.

رئیس آموزش و پرورش بابلسر خاطرنشان کرد: موافقت‌های اولیه اداره کل نوسازی مازندران نسبت به بروزرسانی تجهیزات رشته مکانیک خودرو انجام شد.

حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر نیز در این جلسه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات این منویات را فصل‌الخطاب همگان عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری تمامی جریان‌های کشور جهت بالا بردن شور انتخابات مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه شناسایی رأی اولی‌ها و نشستی مشترک با آنان در قالب همایش راهیان پیشرفت با محوریت مشارکت در انتخابات در دستور کار قرار گیرد، یادآور شد: پرهیز از هرگونه تبلیغات له یا علیه هر یک از نامزدهای انتخاباتی از سوی پرسنل ادارات که در قانون به صراحت به عنوان تخلف شناسایی می‌شود.

قلی پور با اشاره به اینکه برگزاری همایش روزه اولی‌ها در سال جاری با برنامه‌ریزی دقیق‌تری نسبت به ادوار گذشته برگزار می‌شود، عنوان کرد: هر گونه تغییر نام مدارس با پیشنهاد شورای آموزش و پرورش به استان اعلام شود.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت واحدهای صنعتی و تولیدی جهت آموزش مهارت‌های عملی به هنرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: اخذ هر گونه وجهی در قالب شهریه فوق‌برنامه درسی و مکمل غیردرسی می‌بایست با مجوز رسمی شورای آموزش و پرورش شهرستان باشد.

کد خبر 721226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.