ثبت ۵۰۰ هزار شماره در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان/ هر ماه یک پروژه در فردیس افتتاح می‌شود

پربازدیدترین اخبار شورای شهر خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «ثبت ۵۰۰ هزار شماره تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان»، «بزرگترین پروژه شهر زنجان روی غلتک سرعت افتاد»، «بدهی کانون وکلا به کمیسیون ماده ۱۰۰ با خدمات این نهاد تهاتر شود»، «سفر شهردار تهران به چین برای تبدیل تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی به قرارداد»، «یادواره شهید شاخص سال بوشهر برگزار می‌شود»، «افزایش ۷۱ درصدی فوتی‌ها در تصادفات درون شهری ارومیه» و «وعده آقای رئیس؛ هر ماه یک پروژه در فردیس افتتاح می‌شود» را در این بسته خبری پارلمان شهری ایمنا می‌خوانید.

ثبت ۵۰۰ هزار شماره تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نقش مشارکتی شهروندان گفت: «شهربان» به شهروندانی خطاب می‌شود که مشکلات را منتقل می‌کنند و در این راستا سامانه نظام‌مند ۱۳۷ در اختیار شهروندان است.

وی افزود: شهروندان از مدیریت شهری انتظار یک خدمت صادقانه، با کیفیت، سریع و ارزان دارند و برای رسیدن به این مطلوب محل زندگی خود را با سایر نقاط مشابه در داشتن مزایا مقایسه می‌کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تاکنون ۵۰۰ هزار شماره تماس از شهروندان در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

بزرگترین پروژه شهر زنجان روی غلتک سرعت افتاد

سعید نجفی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که این روزها شورا و شهرداری پیگیر آن است، سرعت بخشیدن به روند ساخت محور شهیدان کریمی است، اظهار کرد: در حال حاضر حاضر رمپ‌های جهتی پل کوی فرهنگ در حال حفاری است و ریشه ستون‌ها مشخص شده است و طی روزهای آتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات موجود از جمله معارضین موجب عقب‌ماندگی در این پروژه شده بود، افزود: خوشبختانه مشکلات حل شده و امروز پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: روند ساخت بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان سرعت گرفته است.

بدهی کانون وکلا به کمیسیون ماده ۱۰۰ با خدمات این نهاد تهاتر شود

علی فرمانی، رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به بدهکاری ۲ میلیارد تومانی کانون وکلا به کمیسیون ماده ۱۰۰، اظهار کرد: می‌توانیم در قالب تفاهم‌نامه با کانون وکلا به جای دریافت این مبلغ از کانون وکلا از آن‌ها خدمات بگیریم.

وی افزود: بنابراین در قالب تفاهم‌نامه باید بدهکاری ۲ میلیاردی کانون وکلا با خدمات این کانون به شورای شهر تهاتر شود که این تفاهم‌نامه باید تنظیم شده و گزارش انجام این کار هم در اسرع وقت به شورای شهر قزوین ارائه شود.

سفر شهردار تهران به چین برای تبدیل تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی به قرارداد

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز شهردار تهران گزارشی از پویش امید و افتخار شهرداری ارائه خواهد کرد، اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نیز اگر آماده بود، در جلسه امروز ارائه خواهد شد.

وی افزود: متمم بودجه پیشنهادی امسال بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان بوده که در حال بررسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در روزهای پیش‌رو به چین سفر خواهد کرد تا تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی را به قرارداد تبدیل کند.

یادواره شهید شاخص سال بوشهر برگزار می‌شود

وحید نیک‌روش، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار کرد: شهدا و خانواده آن‌ها گنجینه ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستند، زیرا آسایش، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود اگر همراهی خانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس نبود حماسه بزرگ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان قسم اتفاق نمی‌افتاد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از برگزاری یادواره شهید شاخص سال شهر بوشهر به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خبر داد.

افزایش ۷۱ درصدی فوتی‌ها در تصادفات درون شهری ارومیه

احد یوسفی، دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: همه می‌دانیم که منابع شهرداری به شدت محدود و نیازهایمان به شدت نامحدود است لذا دغدغه‌های مدیریت شهری قطعاً باید با اولویت بندی نیازهای شهری و به دور از جناح بندی، سیاسی بازی و نگاه‌های انتخاباتی و رفتار سلیقه‌ای در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه باید به دنبال دغدغه‌ها و نیازهای اصلی شهری برویم، افزود: به جای ارائه طرح‌های بیشتر و مطرح نمودن مشکلات زیاد، باید به فکر انجام کارهای اساسی باشیم حتی اگر شاید بخاطر تأمین منابع ۱۰ درصد پیشرفت داشته باشد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در ۹ ماهه سال گذشته ۳۸ نفر جان باخته داشته‌ایم و امسال این رقم به ۵۷ نفر افزایش یافته است.

وعده آقای رئیس؛ هر ماه یک پروژه در فردیس افتتاح می‌شود

حمید یعقوبی، رئیس شورای اسلامی شهر فردیس ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع)، افتتاح پارک ساحل را از اقدامات مثبت مدیریت شهری در راستای توسعه سرانه‌ها و افزایش کیفیت خدمات به شهروندان دانست و اظهار کرد: طبق وعده داده شده به شهروندان فردیسی با تلاش مدیریت شهری هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه در شهر هستیم.

وی افزود: با وجود تراکم‌بالای جمعیتی در شهر فردیس، زیرساخت‌ها به تناسب افزایش جمعیت رشد نداشته است و با کمبود سرانه‌ها در حوزه‌های مختلف مواجه هستیم؛ با پیگیری شورا و همت شهرداری توسعه سرانه‌های شهری در دستور کار است و هر ماه یک پروژه در شهر افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: با پیگیری شورا و همت شهرداری هر ماه یک پروژه در فردیس بهره برداری می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 721216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.