۱۰۸۲ خودرو در کردستان توقیف شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان گفت: ۱۰۸۲ خودرو در اجرای طرح ۶۰ روزه برخورد با خودروهای هنجارشکن، شوتی، فاقد بیمه، دارای دستور قضایی و پلاک مخدوش در استان کردستان توقیف شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی‌زاده از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی، هنجارشکن، تغییر وضعیت، دارای دستور توقیف، فاقد بیمه نامه و نقص فنی در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح از اول آذر تا ۲۸ دی در استان ۱۰۸۲ خودرو توقیف شدند.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش سوانح ترافیکی دانست و افزود: خودروهای شوتی و پلاک مخدوش علاوه بر اینکه در ایجاد احساس ناامنی رانندگی، مشکلاتی را برای شهروندان به همراه دارند در حوزه ترافیکی نیز برای شهروندان مشکل ایجاد می‌کنند و با اقدامات مجرمانه‌شان جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده‌اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان‌ها و معابر تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

همتی‌زاده تاکید کرد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم‌بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلوگیری از هرگونه هنجارشنکنی و بی‌نظمی ترافیکی، طرح برخورد با خودروهای تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی گفت: پلیس راهور با خودروهایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده و قانون را نادیده گرفته و حادثه‌ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچک‌ترین تخلفی گذشت نخواهد کرد.

کد خبر 721213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.