حل مشکلات ایثارگران در دستور کار جدی قرارگاه ائمه اطهار(ع) است

استاندار کرمانشاه گفت: استفاده از تجربیات و نظرات پیشکسوتان برای کمک به پیشرفت و بالندگی هر چه بیشتر استان مغتنم است و در استان علاوه بر فراهم ساختن بسترهای لازم برای استفاده از این تجربیات گرانبها، اقدامات اساسی برای حل مشکل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فراهم آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی روز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در جلسه قرارگاه ائمه اطهار (ع) با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان که در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قصد و هدف ما شناسایی ظرفیت‌های ارزشمند پیشکسوتان برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر در استان است و از این بزرگواران می‌خواهیم که با همکاری و مشارکت خود مجموعه مدیریتی استان را همراهی کنند.

وی گفت: قرارگاه ائمه اطهار (ع) چندی پیش با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان برای رفع مشکلات ایثارگران و ایجاد زمینه بهره‌گیری مدیران از ظرفیت‌های آنان در مدیریت استان تشکیل شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه در استان کرمانشاه فرصت‌های گرانبهایی از تجربیات خوب مدیریتی در جامعه پیشکسوتی داریم و طی یک سال اخیر تلاش کرده‌ایم که همواره از ظرفیت‌های این عزیزان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برای حرکت صحیح در هم افزایی و استفاده از تجربیات گران بهای پیشکسوتان در استان، زیرشاخه‌های مختلفی ذیل این کارگروه و قرارگاه تشکیل شده و تهیه مسکن برای جامعه ایثارگری یکی از این اقدامات است.

صحرایی با اشاره به برنامه‌ها و دغدغه‌های دولت مردمی دکتر رئیسی در تهیه مسکن برای اقشار مختلف در کشور، گفت: در استان کرمانشاه برنامه‌های خوبی برای اجرای طرح ملی مسکن طراحی و اجرایی شده و اقدام برای تهیه مسکن جامعه ایثارگری نیز یکی از ضروریات مهم اجرای این طرح است.

وی از مدیرانی که در جلسه حضور داشتند خواست که در نهایت دقت موضوع مسکن ایثارگران را پیگیری کنند تا این طرح مانند سایر طرح‌های نهضت ملی مسکن به نتیجه مشخص برسد.

استاندار کرمانشاه با بیان این مطلب که باید از ظرفیت‌های قانونی برای تسریع در اجرای طرح مسکن پیشکسوتان و جامعه ایثارگری استفاده شود، تاکید کرد: این گفتگوها و هم اندیشی ها باید منجر به نتیجه و اقدام عملی شود تا بسیاری از ایثارگران عزیز که جان و مال خود را برای حفظ ایران و انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند و هم اکنون فاقد مسکن هستند، صاحب مسکن گردند.

وی عنوان کرد: علاوه بر مسکن موضوعات دیگری مانند بهداشت و درمان و مسائل فرهنگی و اشتغال خانواده‌های جامعه ایثارگری در این کارگروه پیگیری می‌شود و این مسائل نیز باید هم مانند مسکن مورد پیگیری قرار گیرند.

صحرایی در پایان گفت: استفاده از تجربیات و نظرات پیشکسوتان برای کمک به پیشرفت و بالندگی هر چه بیشتر استان مغتنم است و ما در استان برای استفاده از تجربیات ارزشمند این عزیزان بسترهای لازم را فراهم کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در این جلسه روند اجرای طرح مسکن ملی برای جامعه ایثارگری پیگیری و مقرر شد که ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در اجرای اقدامات لازم تسریع کنند.

کد خبر 721203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.