استاندار کردستان به مقام شهدای گاوشله ادای احترام کرد/ دیدار با خانواده شهیدان کاکسوندی

استاندار کردستان در جریان سفر یک روزه به شهرستان دیواندره در گلزار شهدای روستای گاوشله از توابع این شهرستان حاضر شد و به مقام شامخ شهدای آن ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، بعدازظهر امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ با استقبال جمعی از مردم روستای شهیدپرور گاوشله از توابع شهرستان دیواندره و با حضور در گلزار شهدای این روستا، به غبارروبی گلزار شهدا پرداخت و با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

استاندار کردستان در ادامه با حضور در منزل شهیدان ابراهیم و پرویز کاکسوندی در روستای گاوشله، با خانواده این شهیدان والامقام دیدار کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در این دیدار اظهار کرد: مردم روستای گاوشله بسیار انقلابی هستند و با تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی، همواره از این آب و خاک دفاع کرده‌اند.

وی تاکید کرد: آسایش و امنیت امروز کشورمان را مرهون خون این شهیدان هستیم و باید همواره نام و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

استاندار کردستان به مقام شهدای گاوشله ادای احترام کرد/ دیدار با خانواده شهیدان کاکسوندی

به گزارش ایمنا، شهرستان دیواندره ۲۶۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده که ۱۱ شهید آن به روستای گاوشله از توابع این شهرستان اختصاص دارد.

استاندار کردستان امروز در جریان سفر یک روزه خود به بخش‌های مرکزی شهرستان دیواندره، با حضور در بخش سارال، مورد استقبال مردم شهر هزارکانیان قرار گرفت و بلافاصله با حضور در مسجد جامع این شهر، در راستای بررسی مشکلات و درخواست‌های مردم این شهر، میز خدمت را برپا کرد.

همچنین در این سفر یک روزه، هیئتی از مدیران کل ستادی استانداری کردستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای بررسی وضعیت شهرستان دیواندره و روستاهای تابعه و برپایی میز خدمت به این شهرستان سفر کرده‌اند.

کد خبر 721182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.