سطح سیما و منظر شهر یزد باید ارتقاء یابد

شهردار یزد با اشاره به آغاز سال جدید و حضور مسافران نوروزی به شهر، بر لزوم ارتقای سطح سیما و منظر شهری در راستای افزایش نشاط و روحیه‌بخشی به شهر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی اظهار کرد: شهرداری باید با برنامه‌ریزی و استفاده از متخصصین به‌گونه‌ای عمل کند که سیما و منظر بصری شهر یزد برای شهروندان و مسافرین نوروزی چشم‌نواز شود.

وی در این بازدید شهری که حمیدرضا رحیم‌دل معاون خدمات شهری شهرداری نیز حضور داشت، گفت: افزایش نشاط و روحیه‌بخشی به شهر، ارتقاء سطح سیمای منظر شهری، ساخت المان‌های مناسبتی و فاخر، حرکت به سمت آثار ثابت و ماندگار و توزیع عادلانه نصب المان‌های هنری و فرهنگی از جمله اهداف ستاد تسهیلات نوروزی است.

شهردار یزد افزود: المان‌های نوروزی یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای معرفی فرهنگ و رسوم در شهرهاست و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان تأثیر مثبت المان‌ها در زیبایی و افزایش جذابیت‌های بصری در شهرها را نادیده گرفت؛ بنابراین در راستای معرفی فرهنگ و آداب شهر دارالعباده یزد و شعائر اسلامی متناسب با ایام پیشرو المان‌های نوروزی نصب خواهد شد.

کد خبر 721173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.