دمای هوای اصفهان افت می‌کند

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا از افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید در مناطق شرقی خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی تقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر گذر موج طی امروز و جوی پایدار تا اوایل هفته آینده روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق به صورت قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و شرق استان در برخی مواقع وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: فردا در بیشتر مناطق قسمتی ابری به تدریج صاف، گاهی وزش باد ملایم و از عصر روز شنبه هفته آینده در بیشتر نواحی گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۳- درجه می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 721115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.