ورود دستگاه قضایی برای حل مشکل ۷ واحد تولیدی خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: دستگاه قضایی استان برای حل مشکلات هفت واحد تولیدی استان و احیای آن‌ها ورود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز _ پنج شنبه بیست و هشتم دی_ در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل خراسان شمالی اظهار کرد: مشکلات ۱۰ نفر از تولیدکنندگان مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که با ورود و پیگیری جدی دستگاه قضائی استان و انجام مذاکرات با ادارات ذی ربط در این حوزه‌ها، زمینه احیا و موجبات رفع موانع و مشکلات هفت واحد تولیدی فراهم شد.

وی افزود: این واحدها عمدتاً در حوزه تولید آبنبات، آرد، میوه و تره بار، کشاورزی، ورزشی-تفریحی و قالیبافی فعالیت می‌کردند که به دلایلی از قبیل مشکلات مالیاتی، عدم اعطا تسهیلات بانکی، مسائل مرتبط با بیمه، تغییر کاربری، صدور مجوزهای قانونی و همچنین اختلافات در حوزه مالکیت با اشخاص حقیقی و حقوقی، روند کار و تولید آن‌ها با اختلال مواجه شده بود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: طی گفتگوهای انجام شده مقرر شد مشکلات مطروحه از سوی این هفت واحد تولیدی از مسیر دستگاه‌های مربوطه پیگیری شود.

براتی زاده از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله بانک‌ها و امور مالیاتی خواست با انعطاف بیشتر و حمایت بهتر و سازنده زمینه‌های کار و فعالیت واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی در استان را تسهیل و تسریع کنند.

کد خبر 721105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.