هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال بارش در ارتفاعات استان، گفت: در بخش‌های غربی، جنوب غربی و تا حدودی مرکزی استان طی بعد از ظهر امروز به سبب وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای برخاستن گردوخاک موقتی نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز _پنج شنبه بیست و هشتم دی_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی عبور موج ضعیفی از فراز استان از امروز تا اواسط وقت فردا مشاهده می‌شود که سبب ابرناکی در استان و احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خواهد شد.

وی افزود: تا اواخر وقت جمعه برای بخش‌های شمالی، شمال‌شرقی و شرقی به ویژه جاده‌های مواصلاتی پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در بخش‌های غربی، جنوب غربی و تا حدودی مرکزی استان طی بعد از ظهر امروز به سبب وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای برخاستن گردوخاک موقتی نیز دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته گتوند با ۲۳.۷ و ایذه با ۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده علاوه بر آن حداکثر دمای اهواز به ۲۲ و حداقل به ۷.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 721089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.