روزهای خوبی در انتظار دو طرف است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر محسن فروزان در لیست خریدهای نیم‌فصل اول سبزپوشان باشد از نظر من یک اتفاق خوب رقم خورده است چراکه در کنار هم قرار گرفتن فروزان و گلر جوان ذوب‌آهن می‌تواند یک رخداد خوشایند برای گاندوهای اصفهانی باشد.

حمید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط محسن فروزان در نیم‌فصل اظهار کرد: محسن فروزان یکی از دروازه‌بانان باتجربه لیگ برتر به شمار می‌رود و امسال نیز به دلیل قرار گرفتن اخباری در چارچوب دروازه گل‌گهر شرایط برای وی مساعد نبود چراکه حضور دو سنگربان تراز اول در یک تیم باشگاهی کار را برای سرمربی دشوار می‌کند و در نهایت یک بازیکن با افت مواجه می‌شود.

وی افزود: در تیم‌های باشگاهی بیشتر مربیان تلاش می‌کنند با یک دروازه‌بان مسابقات لیگ را به پایان برسانند و این موضوع سبب شد محسن فروزان نتواند فرصت چندانی برای اثبات توانایی‌های خود داشته باشد. ضمن اینکه این دروازه‌بان سال‌های گذشته عملکرد مطلوبی ارائه داده بود.

کارشناس فوتبال کشورمان پیرامون پیوستن فروزان به جمع شاگردان ربیعی تصریح کرد: فروزان از جمله افرادی به شمار می‌رود که در تیم‌های خود عنوان دروازه‌بان اول را یدک می‌کشیده است و در حال حاضر نیز ذوب‌آهن یک گلر مصدوم و یک دروازه‌بان ۲۳ ساله را در اختیار دارد که البته نمایش خوبی هم داشته است، اما برای قرار گرفتن در جایگاه‌های بالای جدول نیاز است یک دروازه‌بان شش دانگ در کنار سایر بازیکنان حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر محسن فروزان در لیست خریدهای نیم‌فصل اول سبزپوشان باشد از نظر من یک اتفاق خوب رقم خورده است چراکه در کنار هم قرار گرفتن فروزان و گلر جوان ذوب‌آهن می‌تواند یک رخداد خوشایند برای گاندوهای اصفهانی باشد.

بابایی اضافه کرد: ذوب‌آهن یک تیم بی‌حاشیه است و با رویکرد جدیدی که امسال برای آن تعریف شده است کادر مدیریتی این تیم سبب شده سبز پوشان در رشته‌های مختلف ورزشی نتیجه مطلوب کسب کنند. بنابراین ساختار مناسب و بدون حاشیه ذوب‌آهن و از سوی دیگر پیوستن فروزان به این تیم می‌تواند برای هر دو طرف مؤثر باشد چراکه فروزان به شرایط بازی برمی‌گردد و سبز پوشان نیز می‌توانند از تجربه وی نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 721088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.