هوای اصفهان در هفته‌ای که گذشت سالم ثبت شد

بر اساس داده‌های موجود، در طول این هفته‌، شش روز هوای سالم (زرد) برای کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسید و سهم این کلان‌شهر از هوای پاک برابر با صفر روز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس شاخص کیفیت هوای ثبت شده از تاریخ بیست‌وسوم تا بیست‌وهشتم دی، شش روز هوای سالم (زرد) در کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسیده و آلوده‌ترین منطقه شهر در طول هفته گذشته زینبیه و سالم‌ترین منطقه شهر، دانشگاه صنعتی بوده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز شنبه، بیست‌وسوم دی، برابر با ۶۳، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۸ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۴۵ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز یکشنبه، بیست‌وچهارم دی، برابر با ۶۸، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۰۷و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۵۴ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز دوشنبه، بیست‌وپنجم دی، برابر با ۵۹، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۸۷و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۴۲ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز سه‌شنبه، بیست‌وششم دی، برابر با ۶۷، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۴و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۴۸ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز چهارشنبه، بیست‌وهفتم دی، برابر با ۸۲، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۲۵و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۶۰ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز پنجشنبه، بیست‌وهشتم دی، برابر با ۸۸، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۱۱و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۶۶ ثبت شده است. (قابل ذکر است که حدود ساعت ۱۰ صبح امروز شاخص کیفیت هوای اصفهان روی عدد ۹۹ و در وضعیت زرد ثبت شده بود.)

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 721083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.