منابع مالی اتباع و مهاجرین خارجی استان در زنجیره تولید ساماندهی می‌شوند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: منابع مالی و سپرده‌گذاری‌های اتباع و مهاجرین خارجی استان در زنجیره تولید ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ محسن صفایی، امروز_ پنجشنبه بیست‌وهشتم دی در جلسه‌ای با نمایندگان بانک ملی استان، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه اجرای طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید کشور از سوی سازمان ملی مهاجرت، این موضوع در دستور کار استان قرار گرفته است.

وی ضمن تبیین ابعاد این طرح ابلاغی، بر ضرورت ارائه توضیحات کامل از سوی مدیران دفاتر به متقاضیان و رفع ابهامات موجود تأکید کرد.

صفایی گفت: این طرح در راستای ساماندهی مهاجرین خارجی با رویکرد نظام حکمرانی هوشمند الکترونیک دولت و مردم با هدف جذب سرمایه‌های خرد و سرگردان اتباع توسط سازمان ملی مهاجرت تهیه و تدوین شده است.

وی ضمن شرح کامل تفاهم‌نامه ملی فیمابین سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، بانک ملی ایران و شرکت مدیریت زنجیره تأمین دانش، خواستار اطلاع‌رسانی طرح از سوی دفاتر با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح شاهد هدایت سرمایه‌های خرد اتباع خارجی به سمت زنجیره تولید خواهیم بود که اشتغال‌زایی خوبی به همراه خواهد داشت.

صفایی ادامه داد: اتباع خارجی شرکت کننده در این طرح ضمن امکان برخورداری از امکان سکونت، تردد و اقامت، از مزایای بیمه‌ای نیز بهره مند خواهند شد.

کد خبر 721082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.