جابه‌جایی بیش از ۹ میلیون تن کالا از استان البرز

از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹ میلیون تن کالا طی ۷۹۱ هزار سفر کامیون از استان البرز جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین پرویزی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌ونهم دی_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۴۸ تن کالا طی ۷۹۱ هزار سفر کامیونی از مبدا استان البرز به سراسر کشور حمل شده است.

وی تعداد شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان را ۱۰۰ شرکت اعلام کرد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها برابر با ۷۹۱ هزار و ۲۰۷ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۲ درصدی همراه بوده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به سهم شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی گفت: سهم ناوگان حمل‌ونقل کالای شهرستان فردیس ۱۰ درصد، اشتهارد ۱۷ درصد، کرج ۲۰ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۲۷ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۶ درصد بوده است.

پرویزی با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای استان به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین‌دشت و کوثر عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن است.

کد خبر 721039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.