عبور از سد مصر، رومانی و پرتغال برای المپیکی شدن

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: برای کسب سهمیه المپیک چاره‌ای به جز غلبه بر تیم‌های مصر، رومانی و پرتغال نداریم، ضمن اینکه قرعه مرحله حذفی و برخی شرایط نیز دخیل است.

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه شرایط تیم‌ملی ایران تنیس روی میز خوب است و از سطح آمادگی خوبی برخورداریم، اظهار کرد: تا زمان برگزاری مسابقات آمادگی بهتری کسب خواهیم کرد.

وی افزود: چند روزی برای ادامه لیگ باید به فرانسه سفر کنم و پس از آن به کره‌جنوبی برای مسابقات کسب سهمیه خواهم رفت، شرایط دیگر بازیکنان تیم نیز به همین ترتیب است. این شرایط فشرده جنبه‌های مختلفی از طرفی در جو مسابقات بودن برایمان خوب است در مقابل فشردگی مسابقات بازیکن را تحت فشار قرار می‌دهد و موجب ایجاد فشار روانی زیاد روی بازیکن می‌شود.

ملی‌پوش تنیس روی میز بیان کرد: امیدوارم بتوانیم همانند بازی‌های آسیایی که افتخارآفرینی کردیم باز هم موفق به اهتزاز پرچم ایران عزیزمان شویم. با توجه به نظر کارشناسان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جزو بهترین تیم‌ها است.

وی با اشاره به قرعه تیم ملی تنیس روی میز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: مصر و رومانی تیم‌های قدرتمندی هستند، همچنین پرتغال نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و سرگروه شناخته شده دنیا است. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را مقابل این رقبا کسب کنیم.

هدایی تاکید کرد: پیروزی مقابل مصر و رومانی بسیار مهم است، در صورتی که بتوانیم بر پرتغال نیز غلبه کنیم، شانس بیشتری برای کسب سهمیه داریم و می‌توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد مسیر را طی کرده‌ایم. بعضی اتفاقات نیز بستگی به شرایط مسابقات و قرعه مرحله حذفی دارد.

نقاط ضعف باقی‌مانده را باید برطرف کنیم

وی عنوان کرد: نقاط ضعف خاصی نداریم و به علت لژیونر بودن برخی بازیکنان، مشکلات باقی مانده را خودمان باید رفع کنیم زیرا امکان حضور در تمرینات ملی برای رفع این مشکلات را نداریم.

ملی‌پوش تنیس روی میز در خصوص زمان اعزام به مسابقات گفت: اعزام به کره دیر اتفاق می‌افتد، با سرمربی تیم‌ملی صحبت کردیم تا چند روز زودتر اعزام شویم.

وی یادآور شد: لیگ‌های اروپا ۱۱ ماه از سال طول می‌کشد و بسیار کم می‌توانیم در ایران حضور پیدا کنیم به همین دلیل در تمرینات ملی خیلی کم حاضر می‌شویم، اما تمرینات در باشگاه‌های اروپا نیز خوب است و کمبود حضور باعث ایجاد مشکلات فنی برای بازیکنان لژیونر نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از بیست‌وهفتم بهمن به میزبانی بوسان کره‌جنوبی برگزار می‌شود و تیم‌های زنان و مردان ایران هم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. قرعه‌کشی این رقابت‌ها سه‌شنبه، بیست‌وششم دی برگزار شد و تیم‌های ایران حریفان خود را شناخت.

به این ترتیب تیم ملی مردان ایران در گروه هشتم با پرتغال، مصر، رومانی و تایلند هم‌گروه است.

نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، متین حیدری و محمد موسوی تیم اعزامی ایران به این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 720992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.