آموزش و پرورش در جذب مشارکت مردم برای انتخابات تلاش کند

بخشدار سردرود گفت: آموزش و پرورش با برخورداری از جامعه هدف در جذب مشارکت مردم برای انتخابات اسفند تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، رضا هادی ذاکر _چهارشنبه بیست و هفتم دی‌_ در جمع مدیران مدارس اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است بنابراین آموزش و پرورش با برخورداری از جامعه هدف در جذب مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه تلاش کند.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای دانش‌آموزان، افزود: مقام معظم رهبری چهار راهبرد
مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را برای انتخابات پیش رو ترسیم کردند.

بخشدار سردرود با بیان اینکه از شهرستان رزن و درگزین ۹۱ نفر داوطلب نمایندگی ثبت کردند که مدارک ۵۸ نفر آنها در هیأت اجرایی شهرستان تأیید و تحویل شورای نگهبان شد که پس از بررسی‌ها ۳۰ نفر تاییدیه نهایی را از شورای نگهبان دریافت کردند.

هادی ذاکر اضافه کرد: در سفر رئیس جمهوری ۸۵۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان رزن مصوب شده بود که امسال بخش قابل توجهی برای پروژه‌های شهرستان سردرود نیز اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با اجرای فاز نخست جاده رزن به دمق که محور ارتباطی شمالی استان تا سه‌راهی کبودراهنگ را که ۸۵ کیلومتر است به هم متصل می‌کند که طی سال‌ها پروژه متوقف شده بود، اما با پیگیری‌ها شروع به فعالیت کرده است.

بخشدار سردرود با بیان اینکه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور پروژه ساخت بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی رزن در حال انجام است، افزود: با تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار درمانگاه ملابداغ در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

هادی‌ذاکر با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی درمانگاه روستای چایان، افزود: با تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعنبار تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشکل آب شرب روستاها، افزود: ۴ کیلومتر خط انتقال آب شرب روستای یارامجه باغ توسط واحد سازندگی سپاه استان همدان به انجام رسید.

بخشدار سردرود با بیان اینکه با تجهیز مخزن آب روستای بینزجه، مشکل آب شرب روستای یارامجه باغ مرتفع می‌شود، ادامه داد: با اخذ مجوز حفر چاه، اکنون کار حفاری چاه در روستای گندوز در حال انجام است، در روستای قراکن چاه آب تملک شد.

هادی ذاکر از اجرای عملیات آسفالت ۱۰ روستای بخش سردرود خبر داد و افزود: سال گذشته ۳۱ روستا به دوربین مداربسته مجهز شدند که موجب کاهش ۷۰ درصدی سرقت شده است.

وی با اشاره به پیشرفت عملیات ساخت مدرسه ۹ کلاسه در روستای ملابداغ، افزود: زمین‌های چمن ورزشی مدارس با پیگیری‌های مدیر آموزش و پرورش سردرود انجام شد.

بخشدار سردرود از لایروبی ۱۷ رشته قنات در روستاهای بخش سردرود لای خبر داد و افزود: امسال هفت زمین چمن مصنوعی با مشارکت دهیاری‌ها و همکاری اداره ورزش و جوانان استان در روستاهای سردرود در حال انجام است.

تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش سردرود

محسن طیبی توکل، مدیر آموزش و پرورش سردرود از احداث ۲ فقره چمن مصنوعی در مدارس مولوی دمق و شهید مطهری قایش خبر داد و گفت: تعویض کف پوش سالن ورزشی امام علی (ع) دمق، تجهیز اتاق ورزش مدرسه سمیه دمق و حیاط پویا در مدرسه امیدی عابد بابانظر انجام شده است.

وی افزود: امسال استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس شهید باهنر، شهید مطهری، زینب کبری (س)، کوثر ام الائمه و استاد شهریار و توزیع تجهیزات گر مایشی، هوشمند سازی و نصب دوربین مداربسته مدارس دستغیب، عترت خورونده، شهید مفتح قره بلاغ، عصمت، کوثر دمق، قادرخلج، غفاری دمق، شهدا غینرجه، آسفالت محوطه مدارس آمنه، شهدا غینرجه، چهاربلاغ منصورآباد حاصلی چورمق و قلعه جوق بختیاری گاوسوار و نصب مجدد ایزوگام ۲۲ مدرسه با مساحت هشت هزار مترمربع از دیگر اقدامات صورت گرفته است،

مدیر آموزش و پرورش سردرود با اشاره به اجرای پروژه‌های محوطه سازس و دیوارکشی مدارس، افزود: در مجموع ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی و شهرستانی به آموزش و پرورش سردرود تخصیص یافته است.

کد خبر 720985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.