تلاش در راستای برگزاری انتخابات پرشور از وظایف اصلی مدیریت شهری ارومیه است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برگزاری انتخابات پرشور از اساسی‌ترین وظایف و برنامه‌های شهرداری قرار داده شود و در این زمینه شهرداری باید اقدامات لازم را در راستای تشویق مردم جهت شرکت در انتخابات انجام دهد و نباید اقداماتی انجام گیرد تا مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور امروز _چهارشنبه، بیست‌وهفتم دی_ در نشست و دیدار با شهردار، معاونین و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: یکی از عمده منابع درآمدی شهرداری از مردم بوده است و طبق قانون شهروندان خواسته‌هایی از مجموعه دارند که شهرداری باید در راستای افزایش سطح رفاهی و ارائه خدمات به شهروندان باید تمام تلاش خود را انجام دهد.

وی افزود: در طی ماه‌های اخیر شاهد فعالیت صفحات مجازی با محوریت خاص در ارومیه بوده‌ایم که ارتباطات این صفحات و پشتیبانی‌های مالی از آن‌ها محل تردید برای اعضا شورای شهر بوده و ضرورت دارد در این راستا روشنگری شود که این صفحات چه ارتباطی با شهرداری ارومیه دارند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در چند مدت اخیر، پولشویی‌هایی در مجموعه مدیریت شهری برای درج اخبار در راستای تخریب اشخاص و مجموعه مدیریت شهری بوده و شاهد تخریب توسط بعضی از پیج‌ها، سایت‌ها و افراد رسانه‌ای نما شدیم که جای تأسف دارد و امیدواریم از داخل مجموعه تغذیه و ساپورت نشوند، اما این افراد را به خدا می‌سپاریم که در قیامت جواب گوی اقدامات خود باشند.

خلیل‌پور با تاکید بر پرداخت کلیه معوقات پرسنل شهرداری و با توجه به وضعیت بد معیشتی اقتصادی جامعه گفت: شهرداری با اراده قوی پرداخت تمام معوقات پرسنل شهرداری را در سال جاری در دستور پرداخت قرار داده و به دیون ماندن این معوقات به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی در بخشی از سخنان خود به علت حضور پرسنل شهرداری در شورا اشاره کرد و این مراجعات را عدم حل مشکلات و کم‌توجهی به درخواست‌های آن‌ها توسط مدیران اعلام و عنوان کرد: شورا یک نهاد مردمی بوده و با رأی مردم انتخاب شده‌اند و درهای ساختمان شورا برای مراجعه و حضور همه شهروندان و همکاران مجموعه مدیریت شهری باز است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به برگزاری پرشور انتخابات اسفندماه گفت: برگزاری انتخابات پرشور از اساسی‌ترین وظایف و برنامه‌های شهرداری قرار داده شود و در این زمینه شهرداری باید اقدامات لازم را در راستای تشویق مردم جهت شرکت در انتخابات انجام دهد و نباید اقداماتی انجام گیرد تا مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به اینکه ارباب رجوع در مجموعه مدیریت شهری ولی نعمت بوده است، خاطرنشان کرد: ارباب رجوع ولی نعمت ما بوده و باید در دیدار و ملاقات به راحتی بتوانند با مدیران و شهرداران دیدار و مشکلات خود را در میان بگذارند، چراکه بخش اعظمی از منابع درآمدی شهرداری از محل ارتباطات و مباشرت مردم است.

کد خبر 720982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.