دستگیری ۷۹۲ نفر قاچاقچی و معتاد متجاهر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲۰۲ نفر خرده‌فروش مواد مخدر، ۵۹۰ معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری و ۱۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش امروز _چهارشنبه، بیست‌وهفتم دی_ در جمع خبرنگاران از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد و اظهار کرد: در این راستا ۷۹۲ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان، طرح آرامش در شهر را با محوریت دستگیری و جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت دو روز در سطح استان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این طرح که با حداکثر توان و بهره‌مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد، ۲۰۲ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و ۵۹۰ معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری و ۱۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جهانبخش تصریح کرد: در این طرح ۶ باند منهدم و ۱۴۰ نقطه آلوده پاکسازی و ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۲ قبضه سلاح نیز کشف شد.

وی در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد که تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

کد خبر 720974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.