پیروزی بالانشینان در روزی که شهداب بدون هوادارنش برد

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی تیم‌های مدعی و بالانشین خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در نهایت مدعیان موفق شدند از سد حریفان خود عبور کنند تا جدول همچنان طبق روال قبل پیش برود.

پیکان تهران ۳ - پاس گرگان صفر (ست اول: ۲۵ بر ۱۲، ست دوم: ۲۵ بر ۱۸، ست سوم: ۲۵ بر ۲۲)

تیم پیکان تهران میزبان پاس گرگان بود، دیداری که در آن تیم‌های رتبه هفتم و چهارم جدول به مصاف یکدیگر رفتند.
پیکانی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا نهمین برد خود را به دست آورند.

شاگردان پیمان اکبری با شکست پاس ۲۸ امتیازی شدند و با چهار پله صعود در جدول به رتبه سوم رسیدند. تیم پاس هم هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و فعلاً با یک پله سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفت.

ایفاسرام اردکان ۳ - هورسان رامسر ۲( ست اول: ۱۸ بر ۲۵، ست دوم: ۲۵ بر ۱۷، ست سوم: ۲۶ بر ۲۴، ست چهارم :۲۲ بر ۲۵، ست پنجم: ۱۷ بر ۱۵)

تیم ایفاسرام اردکان که با ۹ برد و ۲۶ امتیاز در رتبه سوم قرار داشت، در سالن آیت‌الله خاتمی میزبان هورسان رامسر بود.
دو تیم در هفته پانزدهم مغلوب حریفان شدند و نتیجه دیدار دور رفت نیز سه بر دو به سود هورسان شد، بنابر پیروزی در این مسابقه اهمیت مضاعف برای دو تیم داشت.

در ست نخست هورسان موفق به شکست حریف با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ شد و در ست دوم ایفاسرام میهمان خود را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ از پیش رو برداشت تا دو تیم در ست شماری یک بر یک شوند. در ست سوم هم نماینده اردکان موفق به شکست ۲۶ بر ۲۴ هورسان شد تا دو بر یک از میهمان خود پیش بیافتد، اما ایفاسرام در ست چهارم ۲۵ بر ۲۲ فاتح میدان شد تا جدال دو تیم به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ست پنجم که به نوعی جدال تفکرات آرش صادقیانی و عباسعلی میرحسینی در این میدان حساس بود، تیم ایفاسرام موفق به شکست حریف با امتیاز ۱۷ بر ۱۵ شد و به دهمین برد خود دست یافت. ایفاسرام با کسب دهمین برد ۲۸ امتیازی شد و هورسان هم به ۹ برد خود و ۲۳ امتیاز اکتفا کرد.

نیان‌الکترونیک مشهد صفر - طبیعت ۳ (ست اول: ۳۱ بر ۳۳، ست دوم: ۱۷ بر ۲۵، ست سوم: ۲۲ بر ۲۵)

تیم نیان الکترونیک این هفته در سالن مهران مشهد میزبان طبیعت بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد. طبیعت در سه ست متوالی ۳۳ بر ۳۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ نماینده خراسان رضوی را مغلوب خود کرد تا به نهمین برد خود دست یابد. دیدار دور رفت هم سه بر صفر به سود طبیعت به پایان رسیده و شاگردان حامد صمدی در اندیشه انتقام از طبیعت در بازی خانگی بودند اما موفق به شکست حریف نشدند.

نیان الکترونیک با ۶ برد و ۲۲ امتیاز یک پله در جدول سقوط کرده و راهی جایگاه دوازدهم شد و طبیعت با ۹ برد و ۲۶ امتیاز چند پله در جدول رده بندی صعود خواهد کرد اما پایان مسابقات این هفته مشخص کننده جایگاه نهایی این تیم خواهد بود.

شهرداری ارومیه ۳ - شهرداری گنبد صفر (ست اول: ۲۵ بر ۱۷، ست دوم: ۲۵ بر ۲۰، ست سوم: ۲۵ بر ۱۳)

تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان شهرداری گنبد کاووس بود و با شکست سه بر صفر این تیم به هفتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت. گنبدی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۳ مغلوب ارومیه شد تا دوازدهمین شکست فصل خود را تجربه کند و در جایگاه سیزدهم جدول باقی بماند، اما تیم شهرداری ارومیه یک پله صعود کرد تا در پایان دیدارهای این هفته جایگاه نهایی این تیم مشخص شود.

فولاد سیرجان ۳ - چادرملو اردکان ۲ (ست اول: ۲۹ بر ۲۷، ست دوم: ۲۵ بر ۲۳، ست سوم: ۲۰ بر ۲۵، ست چهارم: ۲۳ بر ۲۵، ست پنجم: ۱۵ بر ۱۰)

تیم فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین جدول در بازی خانگی در سالن گهرروش سیرجان به مصاف چادرملو اردکان رفت و سه بر دو به پیروزی رسید. فولادی‌ها ست نخست جدالی پایاپای با حریف داشتند و ۲۹ بر ۲۷ چادرملو را شکست دادند. دومین ست هم ۲۵ بر ۲۳ به نفع شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید اما در ست سوم و چهارم اردکانی‌ها بازی را به دست گرفته و ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ فولاد را مغلوب خود کردند تا مسابقه در ست پنجم پیگیری شود.

در پنجمین ست فولادی‌ها ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی رسیدند تا برنده این جدال باشند. مسابقه دور رفت دو تیم سه بر یک به سود فولاد شد و نماینده اردکان برای جبران آن تلاش خود را به کار گرفت اما موفق نبود.

فولاد سیرجان که در هفته پانزدهم سه بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شده بود این هفته سه بر دو نتیجه را برابر چادرملو به نفع خود تمام کرد تا از دومین شکست متوالی در خانه بگریزد. شاگردان بهروز عطایی با ۱۴ برد و ۴۰ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار خواهند داشت و چادرملو اردکان با ۸ پیروزی و ۲۵ پوئن در رتبه هشتم می‌مانند.

شهداب یزد ۳ - مس رفسنجان ۱ (ست اول: ۲۵ بر ۲۳، ست دوم: ۲۳ بر ۲۵، ست سوم: ۲۵ بر ۱۱، ست چهارم: ۲۷ بر ۲۵)

شهداب یزد در سالن اختصاصی خود میزبان مس رفسنجان بود و سه بر یک به پیروزی رسید. شاگردان محمدرضا تندروان در ست نخست با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند اما ست دوم را ۲۳ بر ۲۵ به مس واگذار کردند تا این دیدار در چهار ست پیگیری شود. در سومین و چهارمین ست شهدابی‌ها ۲۵ بر ۱۱ و ۲۷ بر ۲۵ حریف را مغلوب خود کردند تا با کسب این پیروزی تعداد بردهای خود را دو رقمی کرده و با ۱۰ پیروزی و ۳۱ امتیاز جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کنند.

این دیدار در حالی برگزار شد که شهدابی‌ها از حضور تماشاگر محروم بودند و با پاسور جدید خود میلوش آرسنوسکی در این مسابقه حاضر شدند. تیم شهداب در دیدار رفت در شهر رفسنجان سه بر یک مغلوب مس شد و با کسب این پیروزی انتقام خود از حریف گرفت. مس رفسنجان با هفت برد و ۲۲ امتیاز در رتبه دهم باقی خواهد ماند تا پایان مسابقات هفته شانزدهم مشخص کننده جایگاه نهایی تیم‌ها در جدول رده‌بندی باشد.

سایپا تهران صفر - گیتی‌پسند اصفهان ۳ (ست اول: ۱۷ بر ۲۵، ست دوم: ۲۰ بر ۲۵، ست سوم: ۲۱ بر ۲۵)

سایپا در سالن فدراسیون والیبال میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد. گیتی‌پسند در این دیدار خارج از خانه با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید تا نهمین برد را در کارنامه لیگ برتری خود به ثبت رساند.

دیدار رفت دو تیم هم سه بر صفر به سود گیتی‌پسند شد و با کسب این برد، نماینده اصفهان پیروزی مقابل نارنجی‌پوشان را دبل کرد. سایپا که هفته‌ها است در انتهای جدول قرار دارد با یک برد و ۶ امتیاز همچنان در جایگاه خود باقی خواهد ماند و گیتی‌پسند با ۹ پیروزی و ۲۸ امتیاز فعلاً سه پله در جدول صعود خواهد کرد تا رده‌بندی نهایی تیم‌ها مشخص شود.

پیروزی بالانشینان در روزی که شهداب بدون هوادارنش برد

کد خبر 720950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.