هیچ کوتاهی در زمینه حل مشکل بیمه کارکنان شهرداری سنندج پذیرفته نیست

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هیچ‌ اغماض و کوتاهی در زمینه حل مشکل بیمه کارکنان و کارگران شهرداری سنندج از سوی ادارات مربوطه پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی شامگاه امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ در نشست اعضای شورای شهر سنندج با مدیرکل تأمین اجتماعی استان و مدیران شهرداری برای رفع مشکلات بیمه کارکنان شهرداری سنندج اظهار کرد: شورا به عنوان نهادی برآمده از آرای مردم، نقش مهمی در توجه به انتظارات شهروندی دارد، به همین منظور با پیگیری مطالبات و اجرای قانون در راستای اجرای درست وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد.

وی افزود: مطالبه کردن از دستگاه‌های اجرایی و تقنینی ما را مجاب می‌کند که نسبت به تکالیف خود بیش از پیش حساس باشیم و در تصمیمات و اقدامات خود به مطالبه عمومی جامعه توجه کنیم.

رئیس شورای شهر سنندج با اشاره به برگزاری جلسات انجام شده در راستای حل مشکلات بیمه کارکنان شهرداری، ادامه داد: شورا در این قضیه به عنوان نهادی بی‌طرف و نظاره‌گر در راستای رفع مشکل بیمه کارکنان شهرداری سنندج اقدام کرده است که باید شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی نیز شرایطی را فراهم کنند تا کارکنان شهرداری قربانی اختلافات مابین نشوند.

رضایی با بیان اینکه بیمه، پشتوانه و جزو ضروریات زندگی امروزی هر فردی است، تاکید کرد: هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی در زمینه حل مشکل بیمه کارکنان و کارگران شهرداری پذیرفته نیست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر سنندج شهری صنعتی نیست و درآمدهای شهرداری کفاف وضعیت موجود را نمی‌دهد از سازمان تأمین اجتماعی درخواست می‌کنیم با حسن نظر خود، مشکلات را با تعامل با یکدیگر به اتمام برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شورای شهر به عنوان منتخب و معتمد مردم، نسبت به انجام وظایف قانونی خود مطالبه‌گر است و در راستای متعهد بودن خود برای بهبود اوضاع مردم شهر در حال تلاش است.

به گزارش ایمنا، در پایان جلسه در جهت رفع بدهی‌های شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی در راستای رفع مشکلات بیمه‌ای کارکنان این نهاد، مصوباتی به تصویب رسید.

کد خبر 720946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.