هیئت‌های بازرسی گزارش‌ تخلف‌های احتمالی داوطلبان را منعکس کنند

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: هیئت‌های بازرسی باید گزارش‌های تخلف‌های احتمالی داوطلبان را هم به ستاد انتخابات و هم مراجع ذی صلاح منعکس کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _چهار شنبه بیست و هفتم دی_ در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: بی طرفی مجریان انتخابات در تمام سطوح، عیار سلامت انتخابات را نشان می‌دهد لذا باید بی طرفی مجریان رعایت و حفظ شود.

وی افزود: دشمن دنبال دو قطبی کردن جامعه در جهت کاهش مشارکت است اما در این مسیر همه مجریان قانون باید به خوبی به قانون عمل کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی روند آمادگی استان برای برگزاری انتخابات باشکوه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ایجاد شرایط برابر برای تمام داوطلبان باید لحاظ شود.

ناهیدی خاطرنشان کرد: هیئت‌های بازرسی باید گزارش‌های تخلف‌های احتمالی داوطلبان را به ستاد انتخابات و هم مراجع ذی صلاح منعکس کنند.

وی در ادامه بیان داشت: ستاد امنیت انتخابات نیز مسائل را رصد می‌کند تا انتخابات در فضای کاملاً امن برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه به تمامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنیم، پایبند قانون باشند، گفت: داوطلبان در موعد مقرر و در فضایی کاملاً برابر باید تبلیغات خود را شروع کنند.

ناهیدی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات همچون حضور در دانشگاه‌ها و برنامه‌های پاسخگویی آنها به سوالات جریان‌های سیاسی، پیش بینی شده است تا مردم بهتر با برنامه نامزدها آشنا شوند.

وی انتخابات را مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری دانست و گفت: برای تأمین زیر ساخت‌ها باید بستر لازم فراهم شود که در حال حاضر تست آنتن دهی شعب اخذ رأی در حال انجام است تا احراز هویت‌ها به صورت بر خط میسر شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی به نسبت کشور زیر ساخت‌های فیبر نوری بیشتر است که این توسعه فیبر نوری منجر می‌شود تا مردم از تکنولوژی‌های نوین بهره مند شوند و در فرصت انتخابات نیز مشکل ارتباط کمتر شود.

کد خبر 720930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.