۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
افتتاح ۳ سالن سینما در اراک

با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور ۳ سالن سینما در هتل امیرکبیر اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی عصر امروز چهارشنبه_ بیست و هفتم دی_ در این آئین گفت: افتتاح سالن‌های سینمایی در ارتقای فرهنگ استان نقش مؤثری دارد.

حسین محمودی فر با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته اظهارکرد: نقش سینما در ارتقای فرهنگ عمومی، انکارناپذیر است، این رسانه، عرصه‌ای مهم برای شناسایی کنش‌های اجتماعی و فرهنگی به شمار می‌رود.

وی افزود: سینما به عنوان رسانه جمعی دیداری و شنیداری، نقش مهمی در پرکردن اوقات فراغت و بسترهای تفریح و سرگرمی مردم برعهده دارد، این رسانه قدرتمند به دلیل تصاویر متحرک، استفاده از تکنولوژی پیشرفته صوت و تصویر، از دیگر رسانه‌ها، قدرتمندتر و جذاب‌تر است و سریع‌تر از دیگر رسانه‌ها می‌تواند پیام را به مخاطب منتقل کند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ دارد تصریح کرد: خدمات دولت باید به شکل‌های مختلف به جامعه ارائه شود.

افتتاح ۳ سالن سینما در اراک

وی اضافه کرد: طرح‌های فرهنگی بسیار زیادی از سال ۸۴ در استان مرکزی افتتاح شده بود که هم اکنون با همت دولت سیزدهم در حال تکمیل شدن است.

محمودی فر ادامه داد: این سه سالن سینما توسط بخش خصوصی ایجاد و برای تجهیزات مورد نیاز آن ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی سینما شهر اختصاص و هزینه شده است.

وی، ظرفیت سه سالن سینمایی افتتاح شده در هتل امیرکبیر اراک را ۵۷۴ صندلی عنوان کرد.

کد خبر 720917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.