باند قاچاق شیشه در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره قاچاق شیشه در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از ورود یک باند قاچاق شیشه به این استان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات به دست آمده خودروی متهمان را در رصد هوشمندانه خود قرار دادند و در نهایت صبح امروز حین تردد در یکی از خیابان‌های شهرستان نجف‌آباد این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری سه قاچاقچی شیشه شامل دو مرد و یک زن در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو هفت کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی فعالیت مجرمانه این باند و دستگیری افراد مرتبط با آنها ادامه دارد و اطلاعات بیشتر در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 720893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.