خانواده‌های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند

رئیس بازرسی کل فراجا گفت: شهدای فراجا انسان‌های بزرگی بودند که با نثار خون خود، جانانه از نظام و اسلام و حریم ولایت دفاع کردند و خانواده‌های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در دیدار با خانواده سردار شهید اسماعیل چراغی که بیست‌وپنجم آبان سال گذشته به دست تروریست‌های معاند به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، ضمن ابلاغ سلام سردار رادان به این خانواده اظهار کرد: شهادت بالاترین مقام و درجه‌ای است که تنها انسان‌های مخلص درگاه پروردگار می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

وی افزود: در فتنه سال ۱۴۰۱ همه نیروهای معاند و ضد انقلاب دور هم جمع شده بودند تا این نظام را از بین ببرند، اما رشادت شهدا به ویژه شهدای فراجا که در میدان حضور یافتند و با نثار خون خود جانانه از نظام، اسلام و حریم ولایت دفاع کردند باعث شد تا دشمن تودهنی محکمی خورده و نتواند به اهداف خود دست یابد.

رئیس بازرسی کل فراجا خانواده‌های شهدا را مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس دانست و اظهار داشت: بی‌تردید دعای خیر پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا همیشه یاریگر ما در انجام بهتر مأموریت‌ها و کسب موفقیت‌ها بوده است.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر حفاظت و حراست از خون شهدا گفت: به خانواده‌های معظم و معزز شهدا اطمینان می‌دهم که نیروهای انتظامی بر سر عهده و پیمان خود در حراست از کیان نظام اسلامی و حریم ولایت ثابت قدم بوده و راه فرزندان گرامی آنها را با اقتدار ادامه خواهند داد و اجازه نمی‌دهند خللی به امنیت و آرامش این کشور وارد شود.

خانواده سردار شهید چراغی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی فرماندهان، مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف نظامی و انتظامی کشور و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری از مردم خواستند که نگذارند خون فرزند شهیدشان پایمال شود و همیشه پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت باشند.

خانواده‌های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند

کد خبر 720887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.