آماده‌سازی چهار کمپ اسکان مسافران نوروزی در بوشهر

شهردار بوشهر از آماده‌سازی چهار کمپ اسکان مسافران نوروزی در مناطق مختلف شهر خبر داد و گفت: بوشهر آماده استقبال از مسافرین نوروز ۱۴۰۳ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حسین حیدری امروز- چهارشنبه بیست هفتم دی‌- در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز ۱۴۰۳ از آماده‌سازی چهار کمپ اسکان مسافران نوروزی در مناطق مختلف شهر خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که طی ماه‌های گذشته از سوی معاونت خدمات شهری انجام شده، مجوز برای برپایی چهار کمپ شامل دهکده گردشگری، پارک شغاب، میدان انتظام و کمپ پارک ملی نفتکش دریافت شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شود تعداد مسافران نوروز ۱۴۰۳ بیش از سال گذشته باشد، گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، ممکن است برخی مسافران قبل از ماه مبارک رمضان در حدفاصل اول تا نیمه اسفندماه سفر خود را آغاز کنند بنابراین باید شرایط لازم برای ورود مسافران فراهم شود.

شهردار بوشهر با بیان اینکه معاونت خدمات شهری و عمرانی شهرداری وظیفه مناسب‌سازی و آماده کردن امکانات و زیرساخت کمپ‌ها را دارند، افزود: سرویس‌های بهداشتی سیار و ثابت تعمیر شده، و تعداد هم خریداری شده است.

حیدری افزود: برخی از سرویس‌های بهداشتی سیار در کنار تانکرهای آب و به لوله آب شهری تجهیز شده تا مشکل آب سرویس‌های بهداشتی، و استحمام مسافران کاهش یابد.

وی با تاکید بر ساماندهی ساحل، افزایش نورپردازی پارک‌ها، نصب المان‌های نوروزی، اتمام بهسازی پیاده‌روها، نصب المان ورودی شهر، رنگ‌آمیزی جداول و انجام دیوارنگاره‌ها، افزود: معاونت‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری تا هفته آینده باید برنامه‌های خود را برای نوروز مشخص کرده و لیست نیازمندی‌ها را اعلام کنند.

کد خبر 720885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مقداد حسینی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    ماه رمضان و کمپ مسافر...