کلکتور خطوط لوله انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان اجرا می‌شود

مدیرمنطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای کلکتور خطوط لوله انتقال آب فضای سبز به منبع‌های احداث شده و در حال احداث سطح منطقه به طول ۶۸۸۵ متر در دست اجرا است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به سرانه پایین فضای سبز در منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از راهکارهای افزایش سرانه فضای سبز شهری، تأمین آب آن است که با توجه به آن می‌توان کاربری‌های فضای سبز را آزادسازی و اجرایی کرد.

وی افزود: از این‌رو عملیات احداث چهار مخزن تأمین آب فضای سبز در دستور کار این منطقه قرار گرفت و یک منبع ۲۵۰۰ متر مکعبی چشمه کساره نیز به پایان رسیده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به احداث این مخازن، خطوط کلکتور انتقال آب طراحی و با بررسی سایر تأسیسات شهری عملیات اجرایی منبع آب بوستان گل محمدی تا چشمه کساره به طول ۳۲۸۵ متر آغاز شده است.

باقری با اشاره به هزینه بیش از ۱۴۷ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه تصریح کرد: در مسیر کلکتور از لوله پلی‌اتیلن استفاده می‌شود و ۹ حوضچه مخصوص شیرآلات و انشعابات نیز در آن اجرا خواهد شد.

وی ضمن اشاره به کلکتور غربی-شرقی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای خطوط انتقال آب از منبع بوستان بهشت واقع در خیابان جابر انصاری به سمت میدان ماه‌فرخی به‌طول ۳۶۰۰ متر نیز به‌زودی اجرا خواهد شد.

کد خبر 720884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    تمام خونه هامون ترک خورده دست از چمن کاری با آب چاه بردارید.فرونشست شمال شهر بیشتر از همه جاست اینقدر آب چاه از این منطقه برای جنوب شهر انتقال ندید. خداوکیلی دست از این خرابکاریاتون بردارید نابود داره میشه همه جا
  • شجاعی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    اقای شهردار منطقه ۸ فقط جابر انصاری نیست عدالت را رعایت کنید خیابان اهنگران دریا بید زمینهای بایر زندگی مردم را فلج کرده خدایی تا حالا توی ان محله رفتی الهی خیر ببینی یه سری بزن
  • شجاعی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    یه فکری بهحال خیابان اهنگران بکنید