اجرای طرح آرامش در کلان‌شهر شیراز توسط پلیس فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در ۴۸ ساعت گذشته یک هزار و ۲۰۶ معتاد متجاهر از سطح تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و نقاط آلوده استان جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سید جواد رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: چهارمین مرحله طرح آرامش با هدف پاک سازی نقاط آلوده استان از وجود و تردد افراد معتاد و همچنین خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا طی ۴۸ ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با همکاری سایر عوامل انتظامی، یک هزار و ۲۰۶ معتاد متجاهر را از سطح تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و نقاط آلوده استان جمع‌آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اضافه کرد: همچنین در نتیجه اجرای این طرح، ۲۵۲ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه و پاتوق آنان حدود ۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رضوی با اشاره به استمرار اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی در سطح استان و به ویژه کلان شهر شیراز، اضافه کرد: اجرای این طرح رضایت و خشنودی شهروندان را به همراه داشت.

کد خبر 720879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.