ایجاد فضایی برای خانه هنرمندان را بررسی می‌کنیم

شهردار بجنورد با تاکید بر اینکه شهرداری برنامه‌ای برای ایجاد فضای خانه هنرمندان ندارد، گفت: در صورت رسیدن پیشنهادی در این زمینه نیازمند اخذ مصوبه شورا هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سیدمحمدعلی کشمیری امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ در حاشیه افتتاح حاشیه نمایشگاه عکس هفته فیلم و عکس اظهار کرد: نمایشگاه‌هایی از این دست باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری برای رونق فعالیت‌های هنری در شهر افزود: با توجه به اینکه یکی از بخش‌های شهرداری سازمانی است که نام فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی را یدک می‌کشد، بنابراین می‌تواند در راستا با دستگاه‌های متخصص و متولی مقوله هنر همکاری داشته باشد.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: از آنجا که متولی امور شهر هستیم و بخش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز از بخش‌های مهم زندگی شهروندان است در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی با دستگاه‌های مربوطه همکاری خواهیم داشت و با امکانات موجود و تمام توان در چارچوب قوانین و ضوابط همراه دوستان متولی و متخصص خواهیم بود.

کشمیری در خصوص ورود به برگزاری رویدادهای متعدد هنری اضافه کرد: در فضای سازمان فرهنگی و هنری و اجتماعی شهرداری شاهد برپایی کلاس‌های هنری مختلف هستیم؛ متولی و متخصص امور فرهنگی و هنری نیستیم، اما در صورتی که قابلیت‌های شهرداری مورد نیاز دستگاه‌های متولی باشد، همراهشان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در خصوص ایجاد فضای خانه هنرمندان برنامه‌ای در شهرداری وجود ندارد، تصریح کرد: در صورت رسیدن پیشنهادی در این زمینه با جزئیات آن به‌طور قطع نیازمند اخذ مصوبه شورا هستیم، اما در زمینه بهره‌گیری از امکانات موجود شهرداری در زمینه احداث خانه هنرمندان، برای خدمت‌گزاری آماده هستیم.

کد خبر 720820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.