جبهه سوم حلقه حفاظتی در منطقه ۴ اصفهان فعال می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از کلنگ‌زنی جبهه جدیدی از حلقه چهارم حفاظتی شهر در منطقه ۴ و در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ خبر داد.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان پیش از این در دو بخش شامل کیلومتر صفر تا ۴ در منطقه ۱۵ و کیلومتر ۶۵ تا ۶۸ در منطقه ۶ فعال بود و به‌زودی بخش جدیدی از این پروژه آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به فعال شدن جبهه جدیدی در احداث حلقه حفاظتی شهر افزود: جبهه جدید در منطقه ۴ و در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ فعال خواهد شد و مراسم کلنگ‌زنی آن به‌زودی انجام خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: این جبهه حد فاصل تقاطع غیرهمسطح بلوار رضوان تا اتصال به تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و در محدوده بین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، شهر رویاها و میدان میوه و تره‌بار است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در این پروژه، مسیر فعلی تعریض و عرض هر محور رفت و برگشت به ۲۰ متر برسد.

کشاورزراد درباره بودجه موردنیاز برای این پروژه گفت: حدود ۷۷ میلیارد تومان برای این پروژه نیاز است و مدت زمان اجرای آن هشت ماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم کلنگ‌زنی این پروژه روز چهارشنبه، چهارم بهمن با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران شهری برگزار می‌شود.

کد خبر 720794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    کاش ی ذره هم به جاده های روستایی رسیدگی میشد
  • محمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 0
    درود بر باشرفتربن شهرداریه ایران .فقط در جهت عمران و ابادانی قدم برمیدارن.درود به شرفتون
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    شهردار وکادر شهرداری اصفهان بهترین درایران هستند بت تشکر از شهرداری اصفهان