۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
شنا ورزش کم‌هزینه‌ای است

مربی باشگاه شنای اریس گفت: تجهیزاتی که یک شناگر به آن نیازمند است زیاد نیست و شناگران با بعضی وسایل ارزان‌قیمت و کم، تمرینات خود را آغاز می‌کند. ما با این وسایل‌ تا حد امکان تمرینات متنوعی را طراحی می‌کنیم تا شناگران نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین نداشته نباشند.

پریسا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در باشگاه اریس فعالیت بانوان در دو تیم قهرمانی و پایه برنامه‌ریزی شده است، تیم پایه از شناگرهایی تشکیل شده که از طرف مربیان دیگر به باشگاه معرفی می‌شوند و تمرینات خود را زیر نظر مربیان اریس به‌صورت جدی آغاز می‌کنند.

وی افزود: تیم قهرمانی افرادی هستند که از سال ۱۳۹۵ با باشگاه اریس در ارتباط بوده‌اند و شش روز در هفته تمرین می‌کنند؛ فعالیت‌ها در استخر ساحل به‌صورت روزانه پیگیری می‌شود.

مربی باشگاه شنای اریس تصریح کرد: در باشگاه اریس برای افراد مسن فعالیت‌های آب درمانی در نظر گرفته شده است، همچنین کلاس‌های آموزش خصوصی و نیمه‌خصوصی برای افرادی که کودکانی با بدن ضعیف‌تر یا شرایط خاص دارند، برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: باشگاه ساعت‌های مختلفی را باتوجه به شرایط شناگران با استخرها هماهنگ کرده است تا همه بتوانند در تمرینات حضور پیدا کنند. تمرینات باشگاه شنای اریس حتی در زمانی که شیوع کرونا حاکم بود، پیگیری شد. در زمان‌های اعزام بازیکنان برای مسابقات کشوری و منطقه‌ای نیز حمایت باشگاه را می‌توان دید.

باقری تاکید کرد: در یک تا دو سال اخیر بیشترین مقام‌های اول تا سوم در بخش بانوان در اختیار باشگاه اریس بوده است. زمان‌بندی و شرایط تمرینات شناگران از سوی باشگاه و مسئولان مربوطه برنامه‌ریزی شده است تا به هدف نهایی باشگاه دست پیدا کنیم. سیاست باشگاه بر این موضوع منطبق شده است که همه اعضای باشگاه بتوانند تمرینات خود را به‌صورت یکسان پیش ببرند.

وی ادامه داد: تجهیزاتی که یک شناگر به آن نیازمند است زیاد نیست و شناگران با بعضی وسایل ارزان‌قیمت و کم، تمرینات خود را آغاز می‌کند. ما با این وسایل تا حد امکان تمرینات متنوعی را طراحی می‌کنیم تا شناگران نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین نداشته نباشند.

کد خبر 720789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.