لزوم شبکه‌سازی و انجام فعالیت‌های اجتماعی یکپارچه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حل معضلات اجتماعی باید از انجام فعالیت‌های جزیره‌ای پرهیز کرد و همه فعالیت‌ها را ذیل مدیریتی یکپارچه به صورت موضوعی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن منصوریان در مراسم بزرگداشت مقام «والای مادر و پدر» اظهار کرد: مسائل و مشکلات اجتماعی در جامعه جز موضوعات اساسی است و می‌تواند باعث ایجاد نارضایتی شود و لازم است به صورت ویژه به آن پرداخت.

وی افزود: در مشهد بیش از ۲۰۰۰ خیریه وجود دارد و تعداد کودکان کار و بازمانده از تحصیل‌ها در این شهر شاید به ۱۵۰۰ نفر نرسد، پس چرا با وجود این منابع باز هم معضلات اجتماعی همچنان باقی است؛ باید این ظرفیت‌ها به صورت موضوعی و یکپارچه به کار گرفته شود تا بتوان با این ظرفیت عظیم مردمی و خیران، معضلات و مشکلات اجتماعی مشهد مقدس را حل کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: باید این ظرفیت‌ها را به صورت واحد مدیریت کرد و همه حلقه‌های میانی یعنی مردم، به صورت شبکه‌ای، موضوعات را به صورت ریشه‌ای حل کرد.

منصوریان بیان کرد: باید همه منابع را زیرمجموعه قرارگاه اجتماعی تعریف کرد تا بتوان به خوبی منابع و ظرفیت‌ها را مدیریت کرد زیرا کارهای غیر تشکیلاتی باعث می‌شود این مشکلات به صورت بنیادی حل نشود.

لزوم شبکه‌سازی و انجام فعالیت‌های اجتماعی یکپارچه

کد خبر 720787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.