کمک یک‌ میلیاردی شورای شهر قزوین به مراسم اعتکاف

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از کمک یک‌ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری قزوین به مراسم اعتکاف خبر داد.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از موافقت شورای شهر با لایحه مساعدت یک میلیارد و۲۵۰ میلیون تومانی شهرداری قزوین برای برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و اظهار کرد: مراسم اعتکاف بهترین فرصت برای خودشناسی و تقویت هویت دینی جوانان است و ضرورت دارد تا برای حمایت از این مراسم ردیف اعتباری در بودجه شهرداری برای سال آینده لحاظ شود.

وی با بیان اینکه نقش اعتکاف در سازندگی جوانان و نوجوانان بسیار مشهود و تأثیرگذار است، افزود: در سال‌های گذشته دیدن اشک‌های نوجوانانی که حاضر بودند برای فرصت عبادت با خداوند پول پرداخت کنند، اما به دلیل کمبود زیر ساخت‌ها پشت درب مساجد می‌ماندند بسیار زیبا و در عین حال جای تأمل داشت و امیدواریم با مساعدت صورت گرفته ظرفیت ثبت نام‌ها افزایش پیدا کند.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه مساعدت در برگزاری مراسم اعتکاف، خاطرنشان کرد: خودسازی و رسیدن به قرب الهی مهم‌ترین اثر اعتکاف بر جوانان است و با اشاره به درخواست ستاد مردمی اعتکاف انتظار می‌رود که با پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار از سوی مدیریت شهری قزوین بتوانیم شاهد افزایش آمار ثبت نامی از علاقه‌مندان به حضور در این مراسم معنوی باشیم.

اللهیاری ادامه داد: حضور جوانان در اعتکاف هجمه فرهنگی دشمن را علیه این قشر از جامعه خنثی می‌کند و باید بتوانیم آمار بیشتری از علاقه‌مندان به حضور در مراسم اعتکاف را در نظر بگیریم.

کد خبر 720783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.