قدردان همکاری مالکان در تکمیل کمربندی ۱۵ خرداد هستیم

شهردار شهرکرد گفت: در تکمیل کمربندی ۱۵ خرداد قدردان همکاری و تعاملات مالکان هستیم و از اینکه تا پایان اجرای این پروژه همگام و هم قدم با مجموعه مدیریت شهری بودند تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مالکان با شهرداری در جهت بازگشایی ادامه مسیر کمربندی ۱۵ خرداد اظهار کرد: قدردان همکاری و تعاملات مالکان هستیم و از اینکه تا پایان اجرای این پروژه همگام و هم قدم با مجموعه مدیریت شهری بودند تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همکاری مالکان منجر به شکسته شدن قفل ۲۵ ساله مسیر کمربندی شد، افزود: نتیجه اجرای این پروژه و اصل توافق، علاوه‌بر کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر، جلب رضایت شهروندان را به دنبال دارد که همکاری مالکان گام بزرگی در اجرای این مهم داشته است.

شهردار شهرکرد با بیان این‌که در حال حاضر انجام عملیات عمرانی در این مسیر در حال اجرا است، اضافه کرد: حدود ۲۰ دستگاه از ماشین آلات شهرداری مشغول به خاکبرداری ۷۰۰ متر از طول مسیر تا بلوار کشاورز هستند که در تلاش هستیم تا پایان سال جاری عملیات خاکبرداری در این مسیر به پایان برسد.

واحدیان ادامه داد: پس از پایان عملیات خاکبرداری، عملیات جدول بندی و سایر عملیات عمرانی در این پروژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 720724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.