بازارهای زنجیره‌ای کوثر موجب آسیب به مشاغل خرد نمی‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازارهای زنجیره ای کوثر موجب آسیب به مشاغل خرد نمی‌شود و در نگاه کلان محرک تولیدکننده است و موجب اشتغال‌زایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور در برنامه تلویزیونی اصفهان من با اشاره به افتتاح بازار کوثر سپاهان‌شهر اظهار کرد: سپاهان‌شهر یک بازار قدیمی کوثر داشت که دو مشکل فضای کم و پارکینگ آن موجب گلایه‌مندی شهروندان شده بود، در این راستا این بازار توسعه و نیاز مصرف‌کنندگان این بازار تأمین شد.

وی افزود: بازارهای روز کوثر مجموعه‌ای از فروشگاه‌های بزرگ تحت مدیریت واحد است که قابلیت تنظیم بازار و کمک به خرید با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار شهروندان ذیل اهداف سازمان و اساسنامه این مجموعه که از سوی وزارت کشور تعریف و ابلاغ شده است، قرار می‌دهد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا راه‌اندازی چهار بازار کوثر جدید تا پایان سال انجام می‌شود؟، تصریح کرد: در تلاش هستیم در مسیر خدمت‌رسانی چهار بازار میوه جدید را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازارهای روز کوثر موجب آسیب به مشاغل خُرد نمی‌شود، گفت: بازارهای روز کوثر را نه در افق مشاغل خُرد، بلکه باید به دید رونق اقتصادی در سطح کلان به‌ویژه محرک تولیدکننده و افزایش اشتغال‌زایی نگاه کرد.

کد خبر 720709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.