تلاش آموزش و پرورش خوزستان برای حضور پرشور مردم در انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان در کنار سایر دستگاه‌ها اقدامات تبیینی و فرهنگی مسنجم و منظمی را در راستای افزایش مشارکت مردم استان در انتخابات اجرایی خواهد کرد که مهم‌ترین آن برنامه‌ریزی برای تسهیل مشارکت رای اولی‌های دانش‌آموز در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ در جمع اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات آوردگاه مهمی در عرصه تحقق مردم‌سالاری دینی در کشور است، مشارکت بالای مردم بصیر و فهیم ایران در این عرصه علاوه بر برکات فراوانی که برای کشور خواهد داشت و زمینه‌ساز افزایش و بسط و گسترش امنیت فراگیر در کشور است.

وی افزود: آموزش و پرورش خوزستان در کنار سایر دستگاه‌ها اقدامات تبیینی و فرهنگی مسنجم و منظمی را در راستای افزایش مشارکت مردم استان در انتخابات اجرایی خواهد کرد که مهم‌ترین آن برنامه‌ریزی برای تسهیل مشارکت رأی اولی‌های دانش‌آموز در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دشمنان همواره در کمین مردم کشور و دستاوردهای نظام مردم‌سالاری دینی هستند، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان انقلاب اجازه ندادند که حلاوت و شیرینی ۴۰ میلیون رأی به کام مردم بنشیند و با راه‌اندازی این فتنه کشور را دچار چالش کردند، البته با راهبری و هدایت مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های این دشمنان نقش بر آب شد و امروز ایران اسلامی مقتدرانه در عرصه‌های مختلف داخلی و جهانی نقش‌آفرینی می‌کند.

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: مجلس انقلابی مصوبات تاریخی در حوزه‌های عدالت اجتماعی و افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل داشته است که نشان از جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی با اشاره به اهمیت تاکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور بر ضرورت برگزاری منسجم اردوهای راهیان پیشرفت گفت: اقدامات تبیینی مهم‌ترین نقش را در بسط و گسترش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بین نسل جدید انقلاب ایفا می‌کند.

کد خبر 720696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.