روحیه بسیجی رمز عبور ملت ایران از بحران‌ها است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اهدای ۱۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی گفت: تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسین سلامی امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ در آئین اهدای ۱۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس اظهار کرد: تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردم‌پایه است، افزود: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است، در همین راستا مردم ولایت‌مدار ما همواره در مسیر ولایت بوده‌اند.

فرمانده کل سپاه، روحیه بسیجی را راز ایستادگی و رمز عبور ملت از بحران‌ها» دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب‌مانده در بحران‌ها تبدیل کنند، اما ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقشه بر آب کنند و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.

سردار سلامی اضافه کرد: به فضل و رحمت الهی، قلب ملت ایران با مهربانی و عطوفت پیوند خورده است و مردم ما در انجام کارهای نیک سرعت گرفته است و بر یکدیگر پیشی می‌گیرند به همین دلیل است که مردم در تعامل و همکاری بر اساس تقوا با هم زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: انفاق جلوه‌ای از وجود تقوا در انسان است و ما به این نتیجه رسیده‌ایم که در مقابل با معیشت نیازمندان مسئولیت داریم و این وظیفه خطیر را رهبر معظم انقلاب اسلامی روی دوش ما گذاشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب است.

سردارسلامی از بسیجیان، سپاه امام سجاد «ع» هرمزگان، سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان ذی‌ربط جهت اقدامات ارزشمند در راه خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به توزیع ۱۳۱۳ سری جهیزیه برای کمک نوعروسان نیازمند، گفت: توزیع بیش از هزار، سری جهیزیه برای کمک نوعروسان نیازمند و سایر کمک‌های محرومیت‌زدایی از قبیل آب‌رسانی به مناطق محروم استان تا ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان و همه این اقدامات برای رضای خدا انجام شده است.

منبع: فارس

کد خبر 720689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.