کشف بیش از ۸۶ هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۸۶ هزار و ۲۸۸ قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

به خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات از دپوی لوازم یدکی قاچاق داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شدند و به همراه بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۸۶ هزار و ۲۸۸ قطعه انواع لوازم یدکی خارجی قاچاق خودرو در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شد و با پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

کد خبر 720610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.