مسابقات لیگ برتر هاکی کشور در همدان برگزار می‌شود

رئیس هیئت هاکی استان همدان از برگزاری مسابقات لیگ برتر هاکی کشور در همدان خبر داد و گفت: در این مسابقات ۱۲ تیم در چهار گروه سه تیمی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حسین ترابی امروز _سه‌شنبه بیست و ششم دی‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر هاکی باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز از بیست‌وهشتم تا سی‌ام دی در سالن ابن‌سینا، همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات ۱۲ تیم در چهار گروه سه تیمی به رقابت می‌پردازند و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا می‌کنند تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

رئیس هیئت هاکی استان همدان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها حکم مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات برتر جهت حضور در مسابقات جهانی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

ترابی ادامه داد: بیش از آغاز رقابت‌ها یک دوره کلینیک داوری ویژه داوران حاضر در این مسابقات روز چهارشنبه، بیست و هفتم دی با تدریس یاری‌نیا برگزار می‌شود.

وی گفت: روز شنبه، سی‌ام دی در حاشیه این مسابقات نیز مجمع سالانه هیئت هاکی استان همدان با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 720608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.