درخشش خبرنگار ایمنا در جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان‌شرقی

شاهین بدرحیدری، خبرنگار خبرگزاری ایمنا در جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی حائز رتبه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، نخستین دوره جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ به ایستگاه پایانی رسید.

این جشنواره از روز انتشار فراخوان با استقبال هنرمندان بیش از ۵۰۰ اثر از ۳۲۸ هنرمند به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری و انتخاب، اسامی برگزیدگان به این ترتیب اعلام شد.

در ️بخش پوستر شقایق شریفی و محیا فخراحمدی از تبریز به‌طور مشترک اول، کبری نجفی و صدیقه نجفی از تبریز به‌طور مشترک دوم و امیرمحمد کریمیان از تبریز مقام سوم رابه‌دست آوردند و اثر سرور بهارلو و حمیدرضا خیری از تبریز شایسته تقدیر شد.

در ️بخش عکس مهرداد صدق روحی از تبریز، مهدی ایمانی از اهر و امیرحسین کمالی از اصفهان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و آثار غلامرضا قاسمی و احمد تاجی شایسته تقدیر شدند.

در بخش تولیدات متنی آثار صفیه جمشیدی از تبریز و مهری هاشم زاده از تبریز به‌طور مشترک حائز رتبه دوم شد.

در ️بخش اینفوگرافی و پادکست ابوالفضل نهری از تبریز، سیدمهدی نقیب از تبریز و مهسا اسلامی از مرند اول تا سوم شدند.

در ️بخش پویانمایی نیز محمدرضا سهیلی از عجب‌شیر، محمدعلی حیدری از تبریز و فاطمه رستمی‌زاده از کرمان اول تا سوم شدند و مجتبی تجلی شایسته تقدیر شد.

همچنین در ️بخش موشن‌گرافی آثار احسان ثنائی‌راد از تهران، حسین زینالی از مرند و حسین همتی‌نژاد از کرمان حائز رتبه‌های اول تا سوم شد.

در ️بخش فیلم و کلیپ مهدی نجفی از تبریز، شاهین بدرحیدری (خبرنگار ایمنا) از تبریز و یوسف شجاعی از تبریز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و آثار یسنا بلندگرای از خسروشاه، سبحان محمدی از مراغه و سید امیرمحمد نبوی از هوراند شایسته تقدیر شد.

در ️بخش نرم‌افزار نیز آثار محمد نصیری از اهر، رضا قربانی از تبریز، محمدجواد فتاح از تبریز و سعید طوفان از تبریز عنوان شایسته تقدیر را به خود گرفت.

کد خبر 720599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.