قاتل ۴ شهروند کرمانشاهی دستگیر شد/ اختلافات شخصی انگیزه قتل بود

فرمانده انتظامی استان از دستگیری شخصی خبر داد که ۴ شهروند کرمانشاهی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیاندر جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع قتل چهار نفر در شامگاه روز ۲۴ دی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، رسیدگی فوری و همه جانبه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد چهار نفر با هویت معلوم بر اثر شلیک گلوله کلت در یک انبار کاه به قتل رسیده‌اند و فرد قاتل نیز با یک دستگاه خودرو از محل گریخته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم‌های تخصصی از پلیس تشکیل و اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از منابع و مخبرین از یک سو و تعامل و رایزنی با خانواده قاتل و متنفذین وابسته انجام گرفت.

وی تصریح کرد: در حالی که تحقیقات همه جانبه مأموران برای دستگیری قاتل متواری ادامه داشت در نهایت این فرد ظهر امروز ۲۶ دیماه در حالی که قصد معرفی خود به پلیس را داشت، توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به صراحت به قتل هر چهار نفر اعتراف و عنوان کرد به خاطر اختلافات شخصی، دست به چنین اقدامی زده است.

وی در پایان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری از فرد قاتل، گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی از این فرد همچنان ادامه دارد.

کد خبر 720598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.