شهردار کرمانشاه خواهان ارتباط بیشتر و دوسویه دانشگاه و مدیریت شهری شد

شهردار کرمانشاه گفت: به‌طور حتم هر چه ارتباط مجموعه علمی و دانشگاهی با مدیریت شهری بیشتر باشد توسعه و آبادانی برای شهر کرمانشاه دنبال خواهد داشت و برای تعمیق این ارتباط شهرداری کرمانشاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نکرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با افشین غنی‌زاده رئیس، معاونان و کارکنان واحد کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار کرمانشاه در این دیدار با تأکید بر ارتباط بیشتر و دوسویه دانشگاه و مدیریت شهری گفت: به‌طور حتم هر چه ارتباط مجموعه علمی و دانشگاهی با مدیریت شهری بیشتر باشد توسعه و آبادانی برای شهر کرمانشاه دنبال خواهد داشت و برای تعمیق این ارتباط شهرداری کرمانشاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نکرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است که با استفاده از آن در مدیریت شهری می‌توان آینده درخشانی را برای هر دو مجموعه دانشگاه و شهرداری متصور بود، زیرا تبادل تجربیات و دانش همیشه منجر به ماندگاری کارها و اقدامات خوب، تأثیرگذار و هدفمند می‌شود.

در این دیدار مواردی نظیر مشخص کردن میزان عوارض سالانه مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، اخذ مجوز ورودی خودروها به دانشگاه از سمت بزرگراه کربلا همچنین ایجاد یک راه دسترسی شهری و الحاق بخشی از دانشگاه به شهر مطرح شد.

از دیگر نکات این دیدار حضور شهردار کرمانشاه و همراهان در مزار پنج شهید گمنام آرمیده در دانشگاه و تجدید عهد و پیمان با شهدای انقلاب، شرکت در فریضه نماز جماعت همچنین حضور در طرح سراسری یکشنبه‌های قرآنی و طرح تلاوت قرآن در مسجد الغدیر دانشگاه بود.

کد خبر 720597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.